وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری که شبیه فرشته‌هاست اما فقط خون می‌خورد!!

دختری که شبیه فرشته‌هاست اما فقط خون می‌خورد!!
وضعیت تغذیه یک دختر مصری پزشکان را متعجب کرده است. یک دختر بچه مصری که غذایی جز گوشت نمی‌خورد در صورت عدم دسترسی به گوشت شروع به مکیدن خون خود می‌کند.
پایگاه خبری «مفکرة الاسلام» گزارش داد : خانواده این کودک از ترس اینکه مبادا به مکیدن خون اطرافیان نیز اقدام کند به یکی از شهرک های حومه قاهره نقل مکان کرده اند.
امیره دختر بچه ۱۰ ساله مصری در یک خانواده شش نفره و فقیری زندگی می‌کند. مادر این دختر که سرپرستی این خانواده را بر عهده گرفته است معلم مدرسه وبا درآمد پایینی است، چهار فرزند این خانواده نیز از کم خونی شدید در بیمارستان بستری شده اند.
تلاش پزشکان در علاج این کودک و کشف دلیل اعتیاد وی به گوشت بی نتیجه مانده است. امیره در هر وعده صبحانه و شام یک و نیم کیلو گوشت قرمز می‌خورد و وعده ناهار او یک مرغ با چربی فراوان است.
امیره با اشتهای زیاد گوشت می‌خورد و آن را یک سرگرمی‌لذت بخش می‌داند. اطرافیان این کودک از این هراسانند که اگر این کودک وعده غذای مطلوب خود را نخورد اقدام به خوردن هر گوشتی بکند.
مادر این کودک می‌گوید: امیره به مدرسه نمی‌رود، و من سالهای طولانی است که برای مداوای این کودک تلاش می‌کنم ولی تلاشهای پزشکان بی نتیجه مانده است.
با توجه به اوضاع بد مالی این خانواده ، فرماندار استان القلیوبیه اعلام کرد که هزینه وعده غذاهای امیره را که ماهانه ۱۰۰۰ جنیه مصری است دولت تقبل می‌کند.
این دختر که قیافه معصوم و شبیه فرشته‌ها دارد به تنهایی و جدا از دیگران زندگی می‌کند. اطرافیان این کودک از اطراف وی فرار می‌کنند و می‌گویند او شبیه حیوانات وحشی زندگی می‌کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره