وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تمایل آنجلینا جولی برای بازی در ادامه «سالت»

تمایل آنجلینا جولی برای بازی در ادامه «سالت»
آنجلینا جولی برای بازی در ادامه تریلر جاسوسی «سالت» و همكاری مجدد با «فیلیپ نویس» ابراز تمایل كرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلیپ‌نویس، كارگردان فیلم «سالت» نیز چندی پیش از تصمیمیش برای ساخت دنباله‌ی این فیلم در سال‌های آتی خبر داده بود.
فیلیپ‌نویس به دنبال تمجید از نقش‌آفرینی آنجلینا جولی در این فیلم گفت كه مخاطبان پس از دیدن «سالت» نسبت به ساخت دنباله آن علاقه نشان می‌دهند.
به گزارش لس آنجلس تایمز، نویس در این باره گفت: ما در فكر ساختن دنباله‌ی این فیلم هستیم. مطمئنیم اگر فیلم مورد توجه تماشاگران قرار بگیرد كه ظاهرا این اتفاق افتاده، پیش خود خواهند گفت این تازه اول كار است.
«نویس» پروژه‌ «سالت» را براساس فیلمنامه‌ای از «كورت ویمر» كارگردانی كرده است.
آنجلینا جولی در این اكشن ماجراجویانه در نقش یك افسر سازمان سیا به ایفای نقش می‌پردازد.
او از سوی روسای خود متهم به خیانت می‌شود. آنها عقیده دارند وی تبدیل به یك مامور دوجانبه شده و برای نیروی دشمن كار می‌كند.
«جولی» در نقش «اولن سالت» برای فرار از دست تعقیب‌كنندگانش لباس مردانه پوشیده و با گریم ویژه تردد می‌كند، او سعی دارد بی‌گناهی خودش را نیز به اثبات برساند.
جولی برای بازی در این فیلم در کنار تمرینات بدنی خیلی سخت، زبان روسی را هم یاد گرفت.
او در این باره گفت: «عاشق زبان روسی هستم. خیلی خیلی سخت است. آوای بسیار جالبی دارد، برای اینکه می‌تواند هم خیلی سخت و قوی باشد و هم بسیار حساس و زیبا. خیلی طول کشید روسی یاد بگیرم.»
«لیف شرابیو» در سالت، ایفای نقش مقابل آنجلینا جولی را بر عهده دارد.
فیلمنامه این اثر اكشن برای بازی «تام كروز» به نگارش در آمده بود، اما شركت فیلمسازی كلمبیا كه تهیه‌ این پروژه را برعهده دارد، ترجیح داد شخصیت اصلی سالت را به یك زن تبدیل كند و ایفای این نقش را برعهده آنجلینا جولی بگذارد.
فیلم سالت با بودجه ای بالغ بر 110 میلیون دلار ساخته شده و تا كنون از مرز فروش 186 میلیون دلار گذشته است.