وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برادران میلیاردری که از صفر شروع کردند!!

برادران میلیاردری که از صفر شروع کردند!!
دیوید و سایمون روبن، برادران میلیاردر بریتانیایی هستند که در سال 2010 با ثروت 5/7 میلیارد دلار در جایگاه نود و سوم ثروتمندان جهان قرار گرفته‌اند.

آنها موسسان و مدیران گروه برادران روبن هستند. این شرکت یک شرکت خصوصی است که کاملا در مالکیت برادران روبن بوده و در زمینه املاک و مستغلات، دارایی‌های شخصی و سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها فعالیت می‌کند.دیوید و سایمون در بمبئی قدیم در هندوستان متولد شدند. والدین آنها اصلیت ایرانی داشتند.

زمانی که پدر و مادر این دو برادر از هم جدا شدند، آنها در نوجوانی به همراه مادر و مادربزرگ خود در حالی که بسیار فقیر بودند به انگلستان مهاجرت کردند. این دو برادر به کالج سر جان کاس رفتند. دیوید و سایمون در ابتدا شغل‌های جداگانه‌ای داشتند. دیوید یک تاجر فلزات بود و سایمون در صنعت فرش و قالی مشغول به کار بود، اما آنها بعدا به هم پیوستند و یک شرکت سرمایه‌گذاری راه انداختند که زندگی شان را در سال‌های بعد کاملا متحول کرد.

برادران روبن اولین سرمایه‌گذاران جدی از غرب بودند که فرصت‌های سرمایه‌گذاری در روسیه را پس از فروپاشی کمونیسم در این کشور شناسایی کردند.

 
آنها در اوایل دهه نود به همراه برادران ازبکستانی چرنی گروه ترانس ورد (TWG)، بزرگ‌ترین و نخستین شرکت خصوصی روسیه که آلومینیوم تولید می‌کرد و به بازارهای غربی می‌فروخت را تاسیس کردند. این گروه با خرید بیش از نیمی از صنعت آلومینیوم روسیه، به سرعت تبدیل به سومین تولید‌کننده بزرگ فلز در جهان شد.

مجله فوربز تخمین زده که برادران روبی بیش از 5/1 میلیارد یورو از فعالیت‌های خود در روسیه کسب کرده‌اند. در همان زمان هم بود که آنها با رهبران کسب‌وکار روسیه همچون رومان آبراهامویچ آشنا شدند.

محیط کسب‌وکار روسیه تا سال 2000 برای حضور آنها دشوار شد و برادران روبن سرمایه‌های خود در روسیه را فروخته و فعالیت‌های کسب‌وکار خود را در بازار سرمایه بریتانیا متمرکز کردند. آنها در بریتانیا پرتفولیویی از سرمایه‌های بدون بدهی برای خود تشکیل دادند. برادران روبن به همراه شرکایشان کار تامین و مدیریت مالی تعدادی از خریدهای بزرگ شرکت‌ها را انجام دادند و همچنین در شرکت‌های تکنولوژی سرمایه‌گذاری کردند.

 
این دو برادر همواره به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید به ویژه در اروپا می‌گردند. شرکت برادران روبن در حال حاضر دفاتر مرکزی‌ای در بریتانیا دارد و دفتر مدیریت آن در موناکو و سوئیس واقع شده است.

برادران روبن در حال حاضر مالک سهام عمده شرکت سوارکاری بریتانیایی نورترن ریسینگ، فرودگاه لندن آکسفورد، شرکت مالی لوپ، شرکت کریستال واتر، هتل تراولاج، و مترو بانک در بریتانیا هستند.

دیوید و سایمون روبن مالک بزرگ‌ترین پایگاه اطلاعات داده‌ها در اروپا و آسیا-اقیانوسیه، شرکت گلوبال سویچ هستند.

برادران روبن که به خاطر فعالیت‌های خیرخواهانه شهرت دارند، بنیاد روبن را تاسیس کرده‌اند که به بخش‌های سلامت و تحصیلات کمک مالی می‌کند. برادران روبن در اداره این بنیاد بسیار فعال هستند و به دنبال پروژه‌های جدیدی برای تقبل در بریتانیا می‌گردند. آنها مدرسه‌ای در شمال لندن به نام مادرشان، نانسی روبن‌ ساخته‌اند. سایمون در حال حاضر 65 ساله و دیوید 68 ساله است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره