وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رالف، دومین خرگوش بزرگ دنیا!!

رالف، دومین خرگوش بزرگ دنیا!!
"رالف" که از ماه فوریه گذشته عنوان دومین خرگوش بزرگ دنیا را به دست آورد هفته ای 35 دلار غذا می‌خورد که منوی کاملی از سبزیجات تازه، بیسکویت آب زده و نان تست است.
در ماه فوریه 2010 لقب دومین خرگوش بزرگ دنیا از آن رالف شد و این خرگوش را به یک سوژه خبری تبدیل کرد. این خرگوش یک سال و نیمه که در دهکده ای واقع در شرق ساسکس انگلیس زندگی می‌کند درحال حاضر بیش از 42 پوند (بیش از 19کیلوگرم) وزن دارد.
اکنون پس از گذشت 7 ماه این خرگوش بار دیگر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و این بار به دلیل رژیم غذایی منحصربفردی که دارد مورد توجه است.
 

رالف، دومین خرگوش بزرگ دنیا!!

رالف بسیار خوش خوراک بوده و منوی کاملی از بیسکوئیت آب زده، سیب، هویج، نان تست، کدو، ذرت شیرین و کاهو را در هر وعده غذایی نوش جان می‌کند و به این ترتیب هفته ای 35 دلار خرج روی دست صاحبانش می‌گذارد.
تمام همسایگان این خانواده ساکن این دهکده کوچک هوادار این خرگوش هستند و در تلاشند تا سلامت این قهرمان را با آوردن هدایای خوشمزه ای چون سبزیجات تازه و نان خشک حفظ کنند.

صاحبان رالف هرگز تصور نمی‌کردند که روزی مجبور شوند بیش از 70 دلار در ماه خرج غذای یک خرگوش کنند اما اکنون 140 دلار در ماه را برای غذای این خرگوش غول پیکر کنار می‌گذارند.

براساس گزارش NBC2 News، لقب بزرگترین خرگوش دنیا متعلق به یک خرگوش انگلیسی دیگر به نام "داریوس" است که در "ورستسر" زندگی می‌کند و وزن آن 50 پوند (68/22 کیلوگرم) است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره