وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گزارشی از گرانترین پنت هاوس جهان در لندن!

گزارشی از گرانترین پنت هاوس جهان در لندن!
گرانترین پنت هاوس جهان در لندن به قیمت 210 میلیارد تومان (140 میلیون پوند) بفروش می‌رسد.
آپارتمان دو طبقه واقع در منطقه نایتس بریج مشرف به هاید پارک در مرکز لندن است که دارای شش اتاق خواب است. آپارتمان مذکور چشم انداز زیبایی داشته و دریاچه هاید پارک و مرکز لندن از آنجا قابل دیدن است. برای رسیدن به این منزل رویایی می‌توانید از جاده خصوصی همراه با نگهبانان ویژه استفاده نمایید.
 
از طرف دیگر راهی مخصوص برای رفتن به رستوران معروف بلومنتال وجود دارد که ساکنین می‌توانند از آن استفاده نمایند. بلومنتال از گرانترین هتل ها و رستوران های جهان است که هنر پیشه ها و متمولین جهان در این هتل و رستوران تردد دارند و شبی نیست که یکی از معروف ترین ها دیده نشود.

گزارشی از گرانترین پنت هاوس جهان در لندن!

دو برادر انگلیسی توسعه گر اصلی مجموعه مذکور با 86 آپارتمان لوکس هستند که پنت هاوس مذکور در آن قرار گرفته است. اتاقهای خصوصی و تو در توی انگلیسی، شیشه های ضد گلوله برای حفظ حریم خصوصی از ویژگی های دیگر این پنت هاوس 210 میلیارد تومانی است که به معرض فروش گذاشته شده است. یک تیم مخصوص امنیتی مسوولیت حفظ امنیت این پنت هاوس و حومه را بر عهده دارند.

گزارشی از گرانترین پنت هاوس جهان در لندن!

مهندسین سازنده این مجموعه رویایی گفته اند به ازای هر متر مربع بیش از 6 هزار پوند هزینه کرده اند. دسترسی به فروشگاه مدرن در حومه نایتس بریج مانند هرودتس و هاروی نیکولز و سایر آپارتمانهای مجاور نیز از راهی دیگر امکان پذیر است.

علی رغم بحران مالی در غرب ظاهرا لندن چندان تغییر قیمت نداشته و بدلیل تقاضای مضاعف در برخی نقاط شاهد افزایش قیمت نیز بوده ایم. این موضوع را یکی از کارشناسان املاک آبراهامسون که اخیرا آپارتمانی دیگر در میدان سنت جیمز به مبلغ 115 میلیون پوند (172 میلیارد تومان) فروخته، می‌گوید.

در پنت هاوس مذکور اتاق وحشت برای پناه بردن در مواقع ضروری ساخته شده تا ساکنین در آن رفته و مستقیما به مرکز پلیس وصل شوند. سیستم آپارتمان شبیه سیستم جیمز باند است. شرکت لرد راجرز معماری اصلی بنا را انجام داده است.

کریستین و نیک کندی دو برادر انگلیسی هستند که توسعه گر مجموعه مذکور بوده و سال 2004 با پرداخت 150 میلیون پوند این محدوده را از برادارن چنگیز خریداری کردند و می‌روند تا جا پای امپراطوری خانه داران انگلیسی بگذارند. البته تا رسیدن به مالکیت 300 هزار ملک و آپارتمانی که براداران چنگیز دارند، فاصله زیادی دارند!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره