وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طولانی‌ترین آدرس ایمیل دنیا!

طولانی‌ترین آدرس ایمیل دنیا!
یک کاربر اینترنت موفق شد رکورد طولانی ترین و فعال ترین آدرس ایمیل دنیا را به خود اختصاص دهد. این کاربر که "پیتر کریگ" نام دارد آدرس ایمیلی را ساخته است که از 345 حرف تشکیل شده است. براساس گزارش دیوایس، این آدرس بسیار طولانی به شرح زیر است.

contact-admin-hello-webmaster-info-services-peter-crazy-but-oh-so-ubber-cool-english-alphabet-loverer-abcdefghijklmnopqrstuvwxyz@please-try-to.send-me-an-email-if-you-can-possibly-begin-to-remember-this-coz.this-is-the-longest-email-address-known-to-man-but-to-be-honest.this-is-such-a-stupidly-long-sub-domain-it-could-go-on-forever.pacraig.com

در این آدرس پیش از علامت @ نوشته شده است: تماس با مدیریت. سلام. سرویس اطلاع رسانی وب مستر پیتر دیوانه، البته اوه، خیلی دوست داشتنی و عاشق الفبای انگلیسی (و بعد 23 حرف الفبای انگلیسی).

پس از علامت @ این کاربر نوشته است: لطفا سعی کنید که به من یک ایمیل بزنید اگر شاید شما نتوانید شروع به یادآوری این  کنید چرا که این طولانی ترین آدرس ایمیل شناخته شده برای انسان است اما صادق باشید. این همچنین بی مزه ترین زیر دامنه طولانی نیز هست. این می‌تواند برای همیشه ادامه داشته باشد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره