وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ادعای القاعده درباره جنگ میان اسرائیل و ایران

ادعای القاعده درباره جنگ میان اسرائیل و ایران
به گزارش فارس، پایگاه خبری "دیلی بیست " در خبری نوشت كه "سعید الشهری " فرمانده دوم نیروهای القاعده در یمن طی پیامی صوتی اعلام كرد كه القاعده خود را برای بروز جنگ یهودیان علیه ایران آماده كرده است.
بر اساس خبر دیلی‌بیست، ایران كه اكثریت آن را شیعیان تشكیل می‌دهند دشمن القاعده به شمار می‌آید و الشهری پیش‌بینی كرده است بعد از آنكه اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله كرد، ایران عربستان سعودی را مقصر اعلام می‌كند چون بر اساس گزارش‌ها ممكن است سعودی‌ها به اسرائیلی‌ها اجازه دهند تا از حریم هوایی این كشور به ایران حمله كنند و پس از آن، ایران از این فرصت برای تصرف شهرهای مقدس مدینه و مكه در عربستان سعودی استفاده می‌كند.
الشهری ادامه داد كه اسرائیل نیز به تصرف قلمری كشورهای عربی اطراف خواهد پرداخت تا به ساخت كشور اسرائیل بزرگ بپردازد و جمعیت اعراب سنی در خاورمیانه بین یهودیان در خاورمیانه و ایران در شبه‌جزیره گرفتار می‌شوند.
بر اساس گزارش پایگاه خبری دیلی‌بیست، القاعده از جنگ ایران و اسرائیل سود خواهد برد چون اگر اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله كند، ایران نیز از نیروهای خود برای حمله به آمریكایی‌ها در خلیج فارس، عراق و افغانستان استفاده خواهد كرد.