وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سینما در انتظار گربه‌ای که مرگ را پیش‌بینی می‌کند!!

سینما در انتظار گربه‌ای که مرگ را پیش‌بینی می‌کند!!
اسکار گربه معروف که می‌تواند مرگ قریب‌الوقوع بیماران آسایشگاه سالمندان محل زندگی خود را پیش‌بینی کند، مضمون یک فیلم سینمایی می‌شود.
به گزارش خبرآنلاین، استفن لینزی و لوییس اوگاز فیلمنامه را با اقتباس از رمان غیرداستانی و پرفروش «پیچ خوردن با اسکار: استعداد غیرعادی یک گربه عادی» نوشته دیوید دوسا می نویسند و دو شرکت «ویند دنسر فیلمز» و «آنانیمس کانتنت» تهیه‌کننده این پروژه هستند.
اسکار که اکنون پنج ساله است، کمی پس از تولد به خانه سالمندان و مرکز بازپروری استیر هاوس در پراویدنس در ایالت رود آیلند آمریکا منتقل شد. یکسال بعد کارکنان مرکز متوجه شدند اسکار اطراف بیمارانی که چند ساعت بیشتر زنده نیستند، چمباتمه می‌زند.
پیش‌بینی‌های او آن قدر درست بود که معیاری برای اقدامات بعدی پزشکان و پرستاران شد. هرگاه اسکار شروع می‌کند به نگهبانی، کارکنان به اعضای خانواده و دوستان بیمار مورد نظر خبر می‌دهند تا خود را به مرکز برسانند.
لینزی و اوگاز ایده خود را به شرکت «ویند دنسر» فروختند. خط داستانی درباره کشف توانایی گربه توسط دیوید دوسا پزشک سالخوردگان مرکز استیر هاوس، تاثیر آن بر اعتقاداتش، همین طور آدم‌هایی است که در پایان زندگی خود قرار دارند.
کتاب دوسا فوریه امسال منتشر شد و هشت هفته در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز بود. اسکار با این کتاب به چهره‌ای جهانی بدل شده است. دکتر دوسا اولین بار سال 2007 در مقاله‌ای در نشریه پزشکی نیو اینگلند داستان این گربه را بیان کرد.
اسکار در طبقه سوم استیر هاوس زندگی می‌کند که یک بخش پیشرفته مخصوص نگه‌داری بیماران دچار زوال عقل است. در این بخش از مدت‌ها قبل از حیوانات برای همراهی بیماران استفاده می‌شود. او این روزها همچنان در راهروهای مرکز گشت می‌زند.
دوسا در وبسایت استیر هاوس نوشت: «هرچند اسکار گاهی اوقات هنگام کار خوابش می‌برد، اما همچنان کنار بیمارانی که چند ساعت دیگر بیشتر زنده نیستند نگهبانی می‌دهد. نام او هنوز به دفعات در آگهی‌های درگذشت و مراسم تشییع ذکر می‌شود.»
دوسا و دیگران حدس می‌زنند شاید اسکار بوهای مرتبط با مرگ بخصوص کتون‌ها، مواد شیمیایی پخش‌شده توسط سلول‌های در حال مرگ را استشمام می‌کند. او تا ژانویه 2010 مرگ حدود 50 بیمار را به درستی پیش‌بینی کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره