وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درخشش همسر رییس جمهور فرانسه در فیلم جدید وودی آلن

درخشش همسر رییس جمهور فرانسه در فیلم جدید وودی آلن
وودی آلن كه از چندی پیش «نیمه شب در پاریس» را با بازی كارلابرونی- ساركوزی مقابل دوربین برده است، نقش‌آفرینی همسر رییس جمهور فرانسه در این فیلم را تحسین كرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وودی آلن ضمن تمجید از بازی كارلا ساركوزی بازی او را بسیار حرفه‌یی خواند.
بنابراعلام آسوشیتدپرس، وودی آلن روز شنبه گذشته در گفت‌وگو با نشریه دلاسرا افزود: كار با برونی ساركوزی بسیار خوب و دلپذیر بود.
وودی آلن از ماه جولای گذشته با همسر رییس جمهور فرانسه برای بازی در فیلم كمدی‌ رمانتیك اش به توافق رسیده بود.
در این فیلم «ماریو كوتیلار»، بازیگر فرانسوی كه برای فیلم «زندگی به رنگ صورتی» برنده‌ اسكار شد به‌همراه «اوون ویلسون»، «آدرین برودی»، «كتی بتز»، «مایكل شین» و«راچل‌ مك‌آدامز» نیزنقش‌آفرینی خواهند داشت.
کارلا برونی – سارکوزی، بانوی اول فرانسه و همسر رییس جمهور این كشور به همراه «نینا آریاندا»، «تام هیدلستون»، «كوری استول»، «میامی كندی» و «كورت فولر» از دیگر بازیگران این پروژه هستند.
پروژه جدید آلن که اوایل ژوئیه (اواسط تیر) کلید خورد و این فیلم بخشی از تاریخی معاصر را تصویر خواهد كرد.
این كارگردان آمریكایی قصد داشت این فیلم را سال 2006 در پاریس فیلمبرداری کند، اما به خاطر هزینه‌های زیاد این شهر تاكنون تولید آن را متوقف كرده بود.
شرکت «گراویر پروداکشنز» متعلق به وودی آلن با كمپانی «مدیاپرو در بارسلونا» قراردادی بست که طبق آن‌ شرکت اسپانیایی هزینه ساخت سه فیلم او را تامین می‌کند.
این قرارداد با فیلم «با یک غریبه سبزه قدبلند آشنا می‌شوی» آغاز شد و پروژه جدید «آلن» دومین فیلم از این قرار داد به حساب می‌آید.
«مدیاپرو» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سال 2006 «ویکی کریستینا بارسلونا» بود.
«وودی ‌آلن» به‌عنوان یكی از پركارترین فیلم‌سازان و فیلم‌نامه‌نویسان هالیوود سال گذشته اعلام كرده بود، بسیار علاقه‌مند است تا از «كارلا برونی» در یكی از فیلم‌هایش بازی بگیرد.
«وودی آلن» طی سه دهه فیلم‌سازی افتخارات و جوایز سینمایی متعددی كسب كرده است كه می‌توان به جایزه‌ اسكار بهترین فیلم و بهترین كارگردانی، دو جایزه‌ بهترین كارگردانی و شش جایزه‌ بهترین فیلم‌نامه از جوایز بافتا انگلیس، خرس نقره‌ای جشنواره‌ برلین، جایزه‌ فیپرشی جشنواره‌ كن، دو جایزه‌ بهترین فیلم خارجی از جوایز سزار فرانسه، جایزه بهترین فیلم اروپایی از جوایز گویا اسپانیا، شیر طلای افتخاری جشنواره‌ ونیز و جایزه‌ یك عمر دستاورد سینمایی از جشنواره‌ سن‌سباستین اشاره كرد.
«رز بنفش قاهره»، «منهتن»، «امتیاز نهایی»، «رویای كاساندرا» و «ویكی كریستینا بارسلونا» از معروف‌ترین آثار او هستند.
چندی پیش وودی آلن با «با یک غریبه سبزه قدبلند آشنا میشوی» جدید ترین فیلمش را در جشنواره فیلم كن حضور داشت.