وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نامه رضا صادقی درمورد ترانه رپی که به نام وی منتشر شده است!

نامه رضا صادقی درمورد ترانه رپی که به نام وی منتشر شده است!
انتشار یک قطعه موسیقی رپ و تشابه صدای رضا صادقی با خواننده این قطعه باعث شد تا این هنرمند با وجود سكوت خبری، نامه ای سرگشاده به هوادارانش بنویسد.

«در ابتدا و قبل از شروع هر كلامی باید اعلام کنم، به هیچ وجه بابت تشابه صدایی خودم با خواننده این قطعه نارحت نبوده و نیستم. اما از این بابت كه این قبیل مسائل با نام من تمام می شود ناراضی هستم و عذاب می كشم. در طول زندگی‌ام تشابه چهرهای زیادی با چهره خودم را یافته‌ام ولی تازگی‌ها صدا‌هایی می‌شنوم که بسیار شبیه صدای من است كه باعث تعجب‌ام شده است. این سوال در ذهنم نقش بسته كه به راستی من كیستم؟

امیدوارم حداقل پدر من در آینده من را به فرزندی قبول كرده و به موجودیت من شك نکند. اگر این دوستان كاری را می‌سازند خواهش می‌كنم كه با نام خودشان از كار بهره‌برداری كنند با وجود گذشت یك سال تمام از سكوت خبری‌ام که تا زمان انتشار آلبوم تازه‌ام ادامه دارد می‌خواهم که از موقعیت هنری من سوء استفاده نشود و من را وارد این بازی‌ها نکنند.
در ضمن من به هیچ وجه مخالف با سبك رپ نبوده و نیستم. پیش‌تر بنا به دلایلی خاص قطعه‌ای را در این گونه موسیقیایی خوانده‌ام ولی در این سبك تا این لحظه ایده‌آل من به حساب نمی‌آید.
در آخر از تمامی طرفدارانم خواهش می‌كنم هر صدایی را با دقت گوش کنند و صدای من را با دل و جان گوش بدهند چرا كه تنها دراین صورت متوجه خواهند شد كه این گونه قطعات از آن من نبوده و صدا، صدای من نیست….همین»
24 مرداد ماه 1389
رضا صادقی