وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نخستین فیلم سه‌بعدی ایران ساخته می‌شود

نخستین فیلم سه‌بعدی ایران ساخته می‌شود
«حسین صابری» خبر از ساخت نخستین فیلم سه بعدی ایران با عنوان موقت «مامانم را قورت نده» داد.

این تهیه‌كننده با اعلام این خبر به خبرنگار سینمایی فارس گفت: این فیلم اولین كار سه‌بعدی است كه ساخته می‌شود و ما حدود یكسال برای آماده‌سازی روند تولیدش وقت صرف كرده‌ایم.

وی افزود: ما سه دقیقه از فیلم را تست زدیم و پاسخ خوبی از آن گرفتیم و از برآیند كار راضی بودیم.
صابری با اشاره به روند ساخت این فیلم سه بعدی به فارس گفت: فیلمنامه این اثر توسط «مهدی كیا» و «امیرحسین جهت‌دوست» نوشته شده است.
وی گفت: طرح فیلمنامه در اختیار بنیاد سینمایی فارابی قرار داده شد كه مورد موافقت اولیه قرار گرفت و قرار شد تغییراتی روی آن اعمال شود كه در این روند آقای «مجید رضابالا» به عنوان مشاور فیلمنامه از سوی بنیاد سینمایی فارابی در آماده‌سازی بهتر فیلمنامه به ما كمك می‌كنند.
حسین صابری درباره ویژگی‌های ساخت «مامانم را قورت نده»، گفت: این فیلم كاملا در داخل كشور ساخته می‌شود و چون سه‌بعدی است كاملا در فضای خارجی از پارك شهر بازی تا تونل تاریك فیلمبرداری می‌شود. فیلمبرداری كار دو دوربینه و با تكنولوژی سه‌بعدی انجام می‌شود كه با كسب موافقت همكاری فارابی، به‌زودی وارد پیش‌تولید خواهد ‌شد.
وی همچنین گفت: عنوان موقت این فیلم «مامانم را قورت نده» است كه صددرصد عنوان آن تغییر خواهد كرد. این فیلم از فضایی فانتزی برخوردار است.
به گفته صابری، كارگردان این پروژه در اطلاع‌رسانی‌های بعدی معرفی می‌شود.