وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حاشیه‌های سریال «در مسیر زاینده‌رود»

حاشیه‌های سریال «در مسیر زاینده‌رود»
شکایت اصغر بیچاره به مدیر شبکه یک، موضع منفی علیه مجموعه "در مسیر زاینده رود" و ابلاغیه سازمان صدا و سیما برای فرزاد حسنی از نکات خواندنی هفته گذشته سازمان صدا و سیما بود.
به گزارش خبرنگار مهر، اصغر بیچاره هفته گذشته نامه‌ای به مهدی فرجی مدیر شبکه یک نوشت و از سیدامیر سیدزاده تهیه‌کننده مجموعه "حماسه آرد" شکایت کرد که این تهیه‌کننده اقساط دوم و سوم او را برای این پروژه پرداخت نمی‌کند. متن این نامه هفته گذشته در روزنامه بانی فیلم چاپ شد.
 
– احمد جمشیدیان هافبک تیم سپاهان اصفهان و بازیگر سریال "در مسیر زاینده‌رود" در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: در خانواده و باشگاه سپاهان به بازیگر معروفم، اما با بازی در سریال "در مسیر زاینده‌رود" فهمیدم که بازیگری کار بسیار دشواری است.
 
– عبدالله اسکندری هفته گذشته در گفتگو با یکی از نشریات اعلام کرد برخی بازیگران با گریم میانه خوبی ندارند.
 
– هفته گذشته یکی از خبرگزاری روی موضوع ضعف در پایانبندی مجموعه‌های تلویزیونی کار کرد. مجید اوجی، تهیه‌کننده مجموعه‌های مختلف از پایان سریال "فاصله‌ها" انتقاد کرد، اما او یک روز بعد از منتشر شدن این گفتگو یادداشتی برای روزنامه بانی فیلم ارسال کرد و گفت من هرگز این حرف را درباره مجموعه "فاصله‌ها" نزدم! او در این یادداشت اشاره کرد من هنوز کارهایم نقطه ضعف دارد پس چگونه می‌توانم درباره کار همکارانم اظهارنظر کنم.
 
 
– سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان هفته گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها از مجموعه "در مسیر زاینده‌رود" به خاطر نشان لهجه بد از اصفهانی‌ها انتقاد کرد.
 
– اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده "در مسیر زاینده‌رود" درباره موضع منفی علیه لهجه اصفهانی این مجموعه گفت: گرچه دوستان اعتراض زیادی داشتند، اما ما هم توجیه خودمان را داریم. در ابتدا باید این سئوال را پرسید که آیا باید در شهرستان ها کار کرد یا نه؟ مسلماً اگر بخواهیم کار کنیم نمی توانیم فقط از بازیگران بومی استفاده کنیم و باید بازیگران تهران هم باشند چرا که در این صورت مثل آثار مراکز استان‌ها می‌شود که در حد متوسط است، چرا که آنها بیشتر از بازیگران بومی استفاده می‌کنند. قبول دارم به خاطر لهجه کمی مجموعه لطمه خورده است، ولی بدآموزی ندارد و مردم با شخصیت ها ارتباط خوبی برقرار کردند.
 
– برخی منتقدان همچون طهماسب صلح جو و جبار آذین در میان مجموعه ماه رمضان سریال "در مسیر زاینده‌رود" را گامی به جلو در کارنامه حسن فتحی ذکر کردند و تاکید داشتند این مجموعه بهتر از دیگر سریال‌های رمضانی است.
 
– سیدعلی احمدی، تهیه‌کننده برنامه "ماه عسل" هفته گذشته در گفتگو با یکی از سایت‌ها اعلام کرد تغییر فرزاد حسنی به خاطر ابلاغیه سازمان صدا و سیما بود و در نهایت با تصمیم مدیران ارشد شبکه سه حسن جوهرچی جایگزین او شد.
 
– فرج الله سلحشور، کارگردان مجموعه "یوسف پیامبر" هفته گذشته با ارسال نامه‌‌ای به رئیس قوه قضائیه تاکید کرد در هیچ دادگاهی هنوز اجازه طرح مدارک و دلایل مبنی بر بیگناه بودنم به من داده نشده و از سوی دیگر هیچ حکمی برای من صادر نشده است.
 
– به تازگی برای طراحی بخش‌های ماورایی مجموعه "ملکوت" یک گروه هشت نفره جلوه‌های ویژه رایانه‌ای به سریال ملحق شدند.
 
– حسین پاکدل هفته گذشته با ارسال یادداشتی برای یکی از خبرگزاری‌ها از مجموعه "در مسیر زاینده‌رود" دفاع و تاکید کرد وقتی سریالی برای ماه رمضان تهیه می‌شود فرصت لازم برای هماهنگی‌ها وجود ندارد، اما با این حال به نظر می‌رسد این سریال برای انتقال حس و حال شهر و دیار ما سیر قابل قبولی را طی کرده است.
 
– مسعود بهبهانی‌نیا، نویسنده مجموعه "فاصله‌ها" هفته گذشته اعلام کرد من با این سن و سال و 20 کار نمی‌آیم فیلمنامه یک نویسنده  شهرستانی را کپی کنم. به نظرم بهترین توصیه این است که هر فیلمنامه‌نویسی فیلمنامه خود را ثبت کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره