وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی که فلزات را به خود جذب می کند

زنی که فلزات را به خود جذب می کند
یک زن انگلیسی از یک خاصیت الکترومغناطیسی عجیب برخوردار است و می تواند تمام فلزات را به طرف خود جذب کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، این زن ساکن لندن که براندا آلیسون نام دارد و لقب "آهنربای انسانی" را گرفته است از یک نوع خاصیت الکترومغناطیسی قوی رنج می برد به طوری که می تواند سکه، میله های ضامن، آهنربا، کلیدها، سرپوشهای فلزی و حتی اجسام فلزی بزرگتر را جذب کند و به مدت 45 دقیقه آنها را روی بدن خود نگه دارد.
این مسئله مشکلات مختلفی را برای این زن انگلیسی ایجاد کرده است به طوری که به محض اینکه این زن از کنار دستگاههای دزدگیر عبور می کند آژیر این دستگاههای به کار می افتند، ساعتها از حرکت متوقف می شوند، چراغها خاموش و تلویزیونها به دلیل تداخلات مغناطیسی بدن وی خراب می شوند.
پزشکان معتقدند که این مشکل باید به دلیل سطح بالای استرس ایجاد شده باشد و بنابراین به این زن 50 ساله توصیه کرده اند که خود را با یک سبک زندگی آرامتر سازگار کند.
براندا آلیسون در این خصوص گفت: "من این خصوصیت را از زمانی که کودک بودم داشتم و یک دفتر خاطرات از مراحل تکامل و پیشرفت مغناطیسی بودنم درست کرده بودم. به این ترتیب کشف کردم که جذب الکترومغناطیسی پس از یائسگی شدیدتر شده است.
 
به محض اینکه وارد فروشگاه می شوم، صندوقها به طور دیوانه کننده ای شروع به آژیر کشیدن می کنند، به طوری که صندوقدارها به من توهین می کنند و می گویند که یک جادوگر سیاه بدجنس هستم."
براساس گزارش دیلی میل، این زن انگلیسی از چند دانشمند خواسته است که برای کشف علت اصلی این خاصیت مغناطیسی بدنش وی را مورد مطالعه قرار دهند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره