وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محققان DNA: هیتلر نوه یک یهودی است!

محققان DNA: هیتلر نوه یک یهودی است!
به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران به نقل از  روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، نتایج آزمایشات جدید دی‌ان‌ای بر روی آخرین نزدیکان بجا مانده از هیتلر، حکایت از آن دارد که او از اصلیتی یهودی‌ و آفریقایی‌تبار برخوردار بوده است.

براساس گزارش روزنامه دیلی‌میل، "ژان پائول مولدرز" روزنامه‌نگار و "مارک ورمیرن" محقق و تاریخ‌نگار، اوایل سال جاری میلادی آزمایشات جدیدی را بر روی دی‌ان‌ای نزدیکان هیتلر انجام دادند تا به اصالت این رهبر نازی پی‌ببرند.

این آزمایشات شامل بررسی دن‌ان‌ای "الکساندر استوارت هاتسون" 61 ساله خواهرزاده بزرگ هیتلر و یک کشاورز اتریشی با نام "نوربرت" بوده که ظاهراً او نیز از نوادگان هیتلر بوده است.

یک نشریه خبری در بلژیک در این خصوص گزارش داد که برای این آزمایشات، نمونه‌هایی از آب دهان و بزاق افراد منتسب به هیتلر گرفته شده است.

مارک ورمیرن با اشاره به اینکه در این آزمایشات، کروموزوم "هاپلوپ‌گراپ" (Haplopgroup E1b1) در نمونه‌ها مشاهده شده است که در آلمان و شرق اروپا به ندرت مشاهده می‌شود، تصریح کرد: اینگونه کروموزوم‌ها در واقع در مناطقی مانند "بربرز" در مراکش، در الجزایر، لیبی و تونس و همچنین در میان یهودیان اشکنازی (یهودیانی از شمال و مرکز اروپا) و یهودیان سفاردیک (یهودیان اسپانیایی و پرتغالی با اصلیتی از شمال آفریقا) دیده می‌شود.

دیلی‌میل در ادامه با اعلام اینکه این آزمایشات در شرایط آزمایشگاهی بسیار دقیقی انجام شده است، تاکید کرد: البته این اولین بار نیست که محققان تاریخی بر یهودی‌تبار بودن هیتلر تاکید دارند. پیش از این اعلام شده بود که آلویز پدر هیتلر، فرزند نامشروع دختری با نام "ماریا شکیلگرابر" و پسر 19 ساله‌ یهودی به نام "فرانکن‌برگز" بوده است.

این روزنامه افزود: گزارش‌ها حاکی از آن است که پاتریک خواهرزاده هیتلر، در این خصوص قصد باج‌خواهی از او را داشته است که هیتلر در واکنش، هانس فرانک وکیل خود را برای تحقیق در این مورد مامور کرده است که این موضوع با وقایع پیش از آغاز جنگ جهانی دوم همزمان شده است.