وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهای جدید از حدیث فولادوند، مرجانه گلچین

خبرهای جدید از حدیث فولادوند، مرجانه گلچین
حسین محجوب و خداحافظی با بچه ها
حسین محجوب به زودی با مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه ها»، به کارگردانی «خسرو معصومی» میهمان قاب شیشه ای می شود. مراحل فنی این سریال به پایان رسیده و قرار است نیمه دوم شهریورماه، روی آنتن برود. سریال «خداحافظ بچه ها» داستان سه دوست را روایت می کند که پیش و پس از انقلاب اسلامی، مسائل مختلفی را تجربه می کنند.
 
فیلمنامه اولیه این سریال را «فرهاد علیزاده آهی» نوشته و «محمد رضایی راد» آن را بازنویسی کرده است. خسرو معصومی که فیلم های سینمایی «رسم عاشق کشی»، «پر پرواز»، «باد در علفزار می پیچد»، «دلباخته» و «جایی در دوردست» را ساخته ،«خداحافظ بچه ها» را به عنوان دومین تجربه تلویزیونی کارگردانی کرده است.
 
به جز حسین محجوب، مریم کاظمی، هادی دیباجی، حمیدرضا افشار، ناصر آقایی و جمشید جهانزاده دیگر بازیگران «خداحافظ بچه ها» هستند. محجوب که در فیلم هایی چون «مادیان»، «شاید وقتی دیگر»، «پرده آخر» ایفای نقش کرده است، این شب ها با سریال «در مسیر زاینده رود» حسن فتحی، میهمان شبکه یک سیما می باشد.
حدیث فولادوند و پایان عاشقی
حدیث فولادوند بازی در فیلم سینمایی «دوباره عاشقی»، به کارگردانی «بهمن گودرزی» را به پایان رساند. این فیلم که تهیه کنندگی آن را «محسن جاهد» برعهده دارد، در تهران جلوی دوربین رفت. «دوباره عاشقی» که یک ملودرام اجتماعی و زن محور است، داستان خانواده ای را روایت می کند که به سبب باورهای اشتباه و سنتی، از پسرشان می خواهند تا با بیوه برادرش ازدواج کند. به جز حدیث فولادوند بازیگران دیگری چون سروش گودرزی، زیبا نادری، مهدی سلوکی، پرستو صالحی، پوراندخت مهیمن و زیبا بروفه، در «دوباره عاشقی»، ایفای نقش کرده اند.
 
حدیث فولادوند هم چنین بازی در فیلم سینمایی «سه درجه تب» را، به پایان رسانده است و قرار است پیش از جشنواره فجر به نمایش درآید. بازیگران دیگری چون رضا عطاران، الهام حمیدی، امیرعلی دانایی، سیروس گرجستانی، علی صادقی، شهره لرستانی و مهتاج نجومی نیز در این فیلم حضور دارند.
رحیم نوروزی در یک سرزمین سبز
رحیم نوروزی در فیلم سینمایی «سرزمین من چه سرسبز بود»، ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم که کارگردانی آن را اصغر نصیری برعهده دارد، چند روز پیش در مشهد جلوی دوربین رفت. تمام صحنه های این فیلم، در یک روستا فیلم برداری می شود. «سرزمین من چه سرسبز بود»، برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال آماده نمایش می شود. فیلم نامه این اثر را «علی عبدالعلی زاده» در نقد خرافات نوشته است.
 
«سرزمین من چه سرسبز بود» داستان دختری به نام «سارا» را روایت می کند که پس از مرگ مادرش، نمی تواند با نامادری اش زندگی کند. وی به روستای مجاور می رود و با ورودش زنی رمال و فالگیر برایش دردسرهایی را ایجاد می کند. به جز رحیم نوروزی بازیگران دیگری چون حسین خانی بیک، مرتضی ضرابی، فریده دریامج، ساقی زینتی و دنیا منصوبی، نقش های اصلی فیلم «سرزمین من چه سرسبز بود» را برعهده دارند.
 
رحیم نوروزی که بازی قابل توجهی در سریال های «پس از باران»، «یوسف پیامبر(ع)» و «روز حسرت» از خود ارائه داده است، به تازگی بازی در فیلم سینمایی «آسمان هشتم»، به کارگردانی «حسن نجفی» را در مشهد به پایان رساند. این فیلم نیز قرار است در جشنواره فجر امسال، به نمایش درآید.
مرجانه گلچین با سینمای کمدی می آید
مرجانه گلچین بازی در فیلم سینمایی «با من شوخی نکن»، به کارگردانی «محسن منشی زاده» را به پایان رساند. تدوین و ساخت موسیقی این فیلم را «غلامرضا صادقی» انجام داده است و صداگذاری آن برعهده «عاطفه نیل برگ» می باشد. «با من شوخی نکن» که مضمونی کمدی و اجتماعی دارد، داستان پیرمرد متمولی را روایت می کند که در غسال خانه به جهان بازمی گردد.
 
وی به دنبال جبران مافات است و از پرستارش می خواهد تا او را، در این راه کمک کند. به جز مرجانه گلچین رضا شفیعی جم، بهزاد محمدی، ناصر گیتی جاه، احمد پورمخبر، زنده یاد محمود بهرامی، عباس محبوب، کامران فیوضات، حلیمه سعیدی و یوسف تیموری، از دیگر بازیگران فیلم «با من شوخی نکن» هستند. مرجانه گلچین که در فیلم هایی چون «سلام به انتظار»، «متهم»، «دام» و «بیقرار» ایفای نقش کرده، هم اکنون مشغول بازی در جدیدترین فیلم «داریوش فرهنگ»، با عنوان «خنده در باران» است.