وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری عوامل تهیه «بلوتوث سیاه»

دستگیری عوامل تهیه «بلوتوث سیاه»
این شش تن كه بلوتوثی را از مزاحمت‌های خود تهیه كرده بودند، توسط ماموران بازداشت و پرونده برای پیگیری بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یك‌هزار و 269 تن از حاملان سلاح سرد، سارقان طلا فروشی‌ها و 6 تن از تهیه و منتشركنندگان «بلوتوث سیاه» خبرداد و گفت: در اجرای طرح «برخورد با حاملان سلاح سرد» 350 قهوه‌خانه بازرسی و تعدادی از آنها پلمپ شد.

دستگیری عوامل تهیه «بلوتوث سیاه»

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا روز دوشنبه در تشریح طرح جمع‌آوری و برخورد با فروشندگان سی‌دی‌های غیرمجاز و مبتذل، اظهار كرد: در دومین طرح برخورد با توزیع‌كنندگان اقلام ضد فرهنگی و سی‌دی‌های غیرمجاز، ماموران نیروی انتظامی بیش از 500 هزار سی‌دی اورجینال و اصلی را از فروشندگان و توزیع‌كنندگان جمع‌آوری كردند.

وی گفت: در این راستا 105 تن از فروشندگان و توزیع كنندگان سی‌دی‌های ضد فرهنگی دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

ساجدی‌نیا افزود: در اجرای اولین طرح برخورد با توزیع‌كنندگان اقلام ضد فرهنگی و سی‌دی‌های غیرمجاز، ماموران نیروی انتظامی سه میلیون سی‌دی ضد فرهنگی كشف كردند كه در مقایسه با میزان كشفیات روز گذشته شاهد روند نزولی یك ششم آن هستیم.

وی با بیان اینكه طرح «برخورد با فروشندگان اقلام ضد فرهنگی» همچنان در دستوركار پلیس قرار دارد، گفت: این طرح به صورت روزانه در شهر تهران برگزار می‌شود و افراد دستگیر شده به دادسرا معرفی می‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره «برخورد با حاملان سلاح‌های سرد» كه از هفته گذشته در دستوركار پلیس انتظامی تهران بزرگ قرار گرفته بود، گفت: در این مدت دو هزار و 630 قبضه سلاح سرد از جمله شمشیر، قمه و چاقوهای جنگی كشف و یك‌هزار و 269 تن از حاملان به دادسرا معرفی شدند.

دستگیری عوامل تهیه «بلوتوث سیاه»

به گفته وی در راستای اجرای طرح «برخورد با حاملان سلاح سرد» 350 قهوه خانه در تهران مورد بازرسی ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت و چند قهوه خانه نیز پلمپ شد.

ساجدی‌نیا با تاكید بر اینكه از زمان برخورد با حاملان سلاح سرد و جمع‌آوری چاقوهای نامتعارف جرایم كاهش چشمگیری داشته است، گفت: در این مدت شاهد كاهش 12 درصدی نزاع‌های دسته جمعی همراه با سلاح سرد و كاهش 23 درصدی كیف‌قاپی بوده‌ایم.

دستگیری عوامل تهیه «بلوتوث سیاه»

به گفته ساجدی‌نیا میزان ارتكاب جرایم خشن و زورگیری در این مدت كاهش چشمگیری داشته است به طوری كه شاهد كاهش 12 درصدی وقوع جرایم خشن و كاهش 2/11 درصدی زورگیری بودیم.

وی با تاكید بر اینكه 900 دستگاه موتورسیكلت‌ در طرح برخورد با حاملان سلاح سرد توقیف شده است، افزود: این وسایل نقلیه توقیف و راكبان آن به داسرا ارجاع داده شدند.

ساجدی‌نیا همچنین به تشریح اجرای طرح «مبارزه با اراذل و اوباش شهر تهران» پرداخت، گفت: اكثر افرادی كه تحت عنوان اراذل و اوباش دستگیر شدند یا در مرحله بازجویی قرار دارند یا پرونده آنان برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر گرداندن اراذل و اوباش در محلات آنان، افزود: این اقدام باید با حكم مراجع قضایی صورت گیرد و نیروی انتظامی درخواست خود را برای گرداندن تمامی اراذل و اوباش به مراجع قضایی اعلام كرد، اما مراجع قضایی تنها نمایش چند تن را تایید كرده است.

ساجدی‌نیا در خصوص سرقت طلا فروشی‌های شهر تهران، افزود: در طول یك ماه سارقان، پنج طلا فروشی را مورد سرقت قرار دادند كه از این میان دو سرقت ناكام ماند و سارقان توانستند از سه طلا فروشی دیگر مقادیر زیادی طلا سرقت كردند.

دستگیری عوامل تهیه «بلوتوث سیاه»

وی با اعلام این خبر كه تمامی سارقان طلا فروشی‌های شهر تهران به غیر از یك تن دستگیر شدند، گفت: هم‌اكنون پرونده برای بررسی‌های بیشتر در پلیس آگاهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاكید بر اینكه در توافقی بین ماموران نیروی انتظامی و صنف طلا‌فروشان، قرار شد كه در دو ماه آینده تمامی طلا فروشی‌ها به سیستم‌ دوربین مدار بسته و زنگ خطر مجهز شوند، گفت: تاكنون 40 درصد از طلا فروشی‌های شهر تهران به این سیستم‌ امنیتی متصل شدند.

به گفته وی با اتصال تمامی طلا فروشی‌های شهر تهران به سیستم‌ امنیتی كه متصل به مركز فوریت‌های پلیسی «110» است، ماموران حداكثر در كمتر از پنج دقیقه به محل حادثه اعزام خواهند شد.

دستگیری عوامل تهیه «بلوتوث سیاه»

ساجدی‌نیا درباره انتشار بلوتوثی مبنی بر «بلوتوث سیاه» نیز افزود: تمامی افرادی كه در تولید و توزیع این بلوتوث نقش داشتند، توسط ماموران پلیس امنیت تهران دستگیر شدند.

وی افزود: این شش تن كه بلوتوثی را از مزاحمت‌های خود تهیه كرده بودند، توسط ماموران بازداشت و پرونده برای پیگیری بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با رد سرقت سازمان یافته از برخی از عابر بانك‌های، برخی از بانك‌های شهر تهران، گفت: هیچ گونه گزارشی مبنی بر سرقت سازمان یافته از عابر بانك‌های شهر تهران نداشته‌ایم.

وی در مورد اخبار منتشرشده از سوی یكی از روزنامه‌های پر تیراژ مبنی بر كودك آزاری كودك سه ساله با نام «ندا» كه به پرونده «ندا كوچولو» معروف است، افزود: این مساله از سوی خبرنگاران آن طور كه باید پردازش نشده و پلیس در برخورد با كودك آزاری بسیار مصمم است.