وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختر خانم بدلكار ایرانی

دختر خانم بدلكار ایرانی
در حاشیه جشنواره زمستانی همدان که به منظور استفاده از ظرفیت‌های گردشگری این استان برپا شده است، مهسا احمدی ۲۰ساله با پرش از دکل ۴۰متری بانجی جامپینگ حاضرین را محو قدرت‌نمایی خود کرد.

دختر خانم بدلكار ایرانی

در این پرش که در حضور سفرای کشورهای مختلف خارجی و از دکل بانجی جامپینگ گنج‌نامه همدان انجام شد، این دختر عضو گروه بدلکاران ۱۳ است و این گروه مسئولیت اجرای برنامه پرش‌های بانجی جامپینگ را برعهده دارد. او در پرش خود نیز موفق بود و توانست حاضرین را به تشویق خود وا دارد.

 
دختر خانم بدلكار ایرانی
گروه بدلکاران۱۳ در این جشنواره زمستانی حرکات نمایشی دیگری از جمله آتش‌سوزی فردی و … را نیز به اجرا گذاشتند که مورد استقبال عکاسان رسانه‌های گروهی قرار گرفت.

باشگاه بانجی جامپینگ ایران که دومین مجتمع بانجی در ایران محسوب می‌شود، ۲ ماه پیش درمجموعه توریستی – تفریحی تله‌کابین گنج‌نامه همدان افتتاح شد. تجهیزات این سازه از طریق انجمن ورزش‌های هوایی وارد ایران شده و با بهره‌برداری از این سازه علاقمندان به این رشته مفرح و جذاب ورزشی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. اولین سازه بانجی جامپینگ ایران در سال ۱۳۸۶ در مجموعه تله‌کابین توچال افتتاح شد.

این رشته ورزشی زیر نظر انجمن ورزش‌های هوایی فعالیت و از ورزش‌های ثبت شده در سازمان تربیت‌بدنی محسوب می‌شود. همچنین سومین باشگاه بانجی جامپینگ ایران در حال ساخت است و قرار است اردیبهشت‌ماه سال آینده در مجموعه ورزشی انقلاب به بهره‌برداری برسد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره