وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا زلزله دامغان باعث فعال شدن گسل های تهران می شود ؟

آیا زلزله دامغان باعث فعال شدن گسل های تهران می شود ؟
مدیر كل ستاد مدیریت بحران استانداری تهران گفت: امكان فعال شدن گسل تهران به دنبال زلزله‌ی شب گذشته در استان دامغان وجود ندارد چرا كه گسل های استان سمنان از تهران مستقل بوده و در كویر ادامه دارد.
محمد رضا محمودی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد زلزله 9/5 ریشتری شب گذشته تاكید كرد: این زمین لرزه 3 كشته و 22 مجروح داشته و خرابی هایی نیز به بار آورده است.
او با اعلام اینكه فشاری به گسلهای تهران وارد نشده است، افزود: امكان فعال شدن گسل تهران به دنبال زلزله‌ی شب گذشته در استان دامغان وجود ندارد چرا كه گسل های استان سمنان از تهران مستقل بوده و در كویر ادامه دارد.
مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان تهران تصریح كرد: پس از اعلام وقوع زلزله در استان سمنان ساعت سه بامداد اتاق مدیریت بحران استان تهران با حضور استاندار تهران تشکیل شد و به این ترتیب میزان آمادگی مدیران و مسئولان دستگاه ها نیز سنجیده شد.
او تاكید كرد: پس از اعلام تشکیل اتاق مدیریت بحران تمامی مسئولان و مدیران دستگاههای دولتی استان تهران در محل جلسه حاضر شده و تمامی شریانهای حیاتی استان اعم از آب، برق، گاز، مخابرات و راهها را ارزیابی کردند.
محمودی با اشاره به رایزنی های انجام شده با مسئولان استان‌های سمنان و دامغان برای ارائه ‌ی كمك خاطرنشان كرد: با وجود اینکه تیمهای امدادی در تهران آماده ارائه خدمات امداد و نجات به زلزله زدگان سمنان بودند ولی مسئولان استان اعلام کردند وضعیت عادی و قابل کنترل است و نیاز به کمک نداریم.
همچنین وطنی، رئیس اورژانس سمنان نیز به خبرنگار ایلنا گفت: این زمین لرزه 3 كشته و 22مجروح داشته است.