وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مترو زنانه – مردانه در اسرائیل !

مترو زنانه – مردانه در اسرائیل !
به گزارش از شیعه آنلاین، برخی پایگاه های خبری صهیونیستی از احتمال جدا بودن بخش زنان و مردان در متروی رژیم اسرائیل خبر داده و نوشتند: گروهای یهودیان افراطی خواستار جداسازی بخش زنان و مردان در متروی اسرائیل، پس از راه اندازی آن در آینده نزدیک شده اند.

این پایگاه های خبری در ادامه افزودند: در پی اعلام این درخواست از سوی یهودیان افراطی، «ماییر ناویه» مدیر کل متروی رژیم اسرائیل فورا با آن موافقت کرد.

«ماییر ناویه» که در حال بازدید از مراحل ساخت خط جدید متروی رژیم اسرائیل در شهر بیت المقدس اشغالی بود، در این باره گفت: بنده به هیچ وجه این درخواست یهودیان متدین را رد نمی کنم زیرا استفاده از مترو حق تمام یهودیان است، از هر نژاد یا قومی که می خواهند باشند. اگر مختلط بودن مترو موجب می شود که گروهی از یهودیان به دلیل اعتقاداتشان از آن محروم شوند، پس بهتر این است که درخواست آنان را اجرا کنیم تا آنان محروم نشوند. این خط قطار ساخته می شود تا به ساکنان بیت المقدس شرقی و غربی خدمت کند بنابراین همه حق استفاده از آن را دارند.

قابل ذکر است، این قطار زیر زمین نیست بلکه مسیر آن بر روی زمین است و دارای 23 ایستگاه است از مسافت شمال تا جنوب بیت المقدس اشغالی را طی می کند. سه ایستگاه این قطار در مناطق عرب نشین توقف می کند. ساخت این خط مترو از هشت سال پیش آغاز شد و قرار است فصل بهار آینده یعنی حدود هشت ماه دیگر افتتاح شود. همانطور که در عکس نیز دیده می شود، برای صندلی ها و فضای درونی این قطار از رنگ آبی که رنگ پرچم رژیم صهیونیستی بوده استفاده شده است.

گفتنی است در همین حال بسیاری از یهودیان افراطی خواستار منع استفاده این قطار توسط فلسطینیان شدند و آن را تهدیدی برای امنیت شهرک نشینان صهیونیستی دانسته اند. بر همین اساس یک نظرسنجی توسط شرکت متروی رژیم اسرائیل بین شهرک نشینان انجام شد و در آن بیشتر شهرک نشینان مخالفت خود با استفاده این مترو توسط فلسطینیان را اعلام کردند. البته تمام پرسش های مطرح شده در این نظرسنجی به صورت نژاد پرستانه مطرح شده بودند.