وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جسد نخبه دانشگاه تهران درهتل داریوش

جسد نخبه دانشگاه تهران درهتل داریوش
مرگ مشکوک فرزند یکی از مسوولین منطقه آزاد کیش و از نخبگان دانشگاه تهران هتل داریوش را به محل تردد پلیس امنیت تبدیل کرده است .

به گزارش البرز، پنجشنبه هفته گذشته درحالی جسد الف- ک 20ساله در آبهای ساحلی هتل داریوش پیدا شد که وی به خانواده خود گفته بود بهمراه دوستانش برای شنا به به پلاژ می‌رود اما همان شب با تلاش ماموران پلیس امنیت کیش جسد وی یافت می‌شود .

وی که دانشجوی سال دوم رشته عمران دانشگاه تهران ازنخبگان دانشگاهی محسوب شده و نفر نهم کنکور سراسری در منطقه 3 کشور را بخود اختصاص داده بود.

وی که دررشته ورزشی بدمینتون نیز فعالیت میکرد حائز رتبه 300 در کنکور سراسری بود و در رشته مهندسی عمران دانشگاه تهران تحصیل می کرد.

این جوان نخبه دانشگاهی عصر چهارشنبه بمنظور شنا در آبهای جزیه کیش از منزل خارج می‌شود .
وی دریادداشتی برای خانواده اش می‌نویسد : برای شنا بیرون می روم و حوالی افطار به خانه باز خواهم گشت.

پدر این جوان در پائین این یادداشت می‌نویسد : بعد از برگشتن به محل برگزاری مراسم (جشن میلاد امام حسن (ع) در محل تالار شهر)بیا.

اما علی‌رغم اتمام مراسم و بازگشت خانواده به خانه از این دانشجوی جوان خبری نمی‌شود که همین مسئله موجب نگرانی والدینش می‌شود.

با اعلام این واقعه به پلیس امنیت کیش و پس از جستجوی 3 ساعته ماموران تجسس و قایق موسسه ورزش در آبهای کیش لباس وی در پلاژ آقایان منطقه پرشین گلف و دقایقی بعد جنازه وی حوالی هتل داریوش پیدا می شود.

بنا براعلام پزشکی قانونی کیش علت فوت این جوان روزه دار افت قند و فشار خون بود و هیچگونه آثار جراحت در بدن وی مشاهده نشده است.

هنگام پیدا شدن جنازه 2 ساعت از زمان فوت وی می گذشت.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره