وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درمان عفونت‌های مجاری ادراری با این خوراکی

درمان عفونت‌های مجاری ادراری با این خوراکی
بدون اینکه از قرص های شیمیایی استفاده کنید،براحتی می توانید عفونت های ادراری تان را درمان کنید،اما چگونه؟

تحقیقات نشان می دهد نوشیدن آب قره قاط (نوعی توت) طی 8 ساعت باعث جلوگیری از رشد باکتری ها در عفونت های مجاری ادراری و درمان این عفونت می شود.

تحقیقات قبلی که روی آب قره قاط صورت گرفته بود حاکی از آن بود که ترکیبات فعال موجود در این آب میوه پس از خوردن از طریق سیستم گوارشی نابود نمی شوند بلکه به جای آن، بر علیه باکتری های موجود مبارزه می کنند.

محققان مرکز تحقیقی ماساچوست در بررسی های خود ارزش پزشکی قره قاط را به اثبات رساندند. مطالعات جدید نشان می دهد که وجود مواد مفید در آب قره قاط وارد مجاری ادراری شده و طی 8 ساعت مانع از تشدید فعالیت های باکتریایی و چسبندگی آن ها می گردد.

ترکیبات موجود در آب قره قاط از چسبندگی باکتری ها به سایر باکتری ها جلوگیری کرده و مانع از رشد و تکثیر آن ها می شوند. در صورت اتصال باکتری های موجود در مجاری ادراری به سایر باکتری ها، یک لایه زیستی ایجاد شده و به باکتری ها اجازه تکثیر و تولید عفونت می دهند. ولی تحقیقاتی که روی آب این میوه صورت گرفته، نشان می دهد که آب قره قاط در جلوگیری از عفونت های مجاری ادراری بسیار مؤثر عمل می کند.

عفونت های ادراری از دسته عفونت هایی است که در زنان بیشتر از مردان مشاهده شده و از هر سه زن، یک نفر به این مشکل مبتلا است که در درمان آن از آنتی بیوتیک ها به عنوان معمول ترین درمان استفاده می کنند و در صورتی که درمان نشود، باعث بروز مشکلات پزشکی مزمن و شدید می شود.