وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اطلاعاتی بسیار جالب درخصوص جراحی زیبایی!!

اطلاعاتی بسیار جالب درخصوص جراحی زیبایی!!
* در تحقیقی که از 2000 آمریکایی بالای 18 سال انجام شده است، 90 درصد از ظاهرشان نسبت به سن راضی هستند و 60 درصد زیبایی درونی را مهمتر از زیبایی ظاهری می‌دانند. بیشتر این زنان و مردان اوج زیبایی شان را حدود 38 سالگی می‌دانند. در آمریکا 4 درصد از مردم عمل جراحی زیبایی انجام می‌دهند، اما 60 درصد از زنان و 35 درصد از مردان آن را فقط در صورت مطمئن بودن، مجانی بودن و مشخص بودن نتیجه کار انجام خواهند داد.

*طبق آمار ارائه شده می‌توان گفت، احتمال خودکشی در بین افرادی که خود را برای زیبایی به دست تیغ جراحی سپرده اند، نسبت به دیگران 45 برابر بیشتر است.

*آمار دولتی چین می‌گوید: در این کشور بیش از 11 میلیون کارمند در یک و نیم میلیون سالن زیبایی فقط در سال گذشته 20 بیلیون دلار، یعنی 20 درصد بیش از سال گذشته درآمد داشتند.

*در شرایطی که در بیشتر کشورهای دنیا نامزدهای جایزه دختر شایسته نباید عمل جراحی پلاستیک کرده باشند، در چین مسابقه‌ای برای دخترانی که این کار را کرده اند برگزار می‌شود.

*در برزیل 13 درصد عمل‌های جراحی پلاستیک روی نوجوانان زیر 18 سال انجام می‌شود.

*هر روز به طور میانگین دو زن در ایران زیر تیغ جراحی‌های زیبایی جان خود را از دست می‌دهند.

*از نتایج تحقیقات بعد از عمل در زمینه حالات روانی بیماران، مشخص شده است که آنها حس بدتری نسبت به تصویر بدنشان دارند. نکته جالب دیگر این است که 20 درصد از افرادی که تحت عمل قرار گرفته اند، برای حفظ سلامت روانی از دارو استفاده می‌کنند که معمول ترین داروی شان، قرص‌های ضدافسردگی است. این در حالی است که فقط 5 درصد بیماران که جراحی پلاستیک را برای زیبایی انجام نداده اند، از قرص های مشابه استفاده می‌کنند.

*یک نکته جالب توجه در مورد جراحی‌های بینی در ایران، این است که تنها نام 101 پزشک متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیم در سازمان نظام پزشکی ایران ثبت شده است، در حالی که هم اکنون بیش از سه هزار پزشک در ایران به انجام چنین جراحی‌هایی مبادرت می‌ورزند.

*براساس آمارهای تخمینی، در ایران 95 درصد متقاضیان جراحی بینی را زنان و دختران گروه سنی 14 تا 45 سال تشکیل می‌دهند. سهم مردان از این نوع زیبا سازی‌ها 5 درصد است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره