وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تهیه سالاد با خورشید مصنوعی!

تهیه سالاد با خورشید مصنوعی!
اولین کارخانه ای که سبزیجات را با استفاده از نور خورشید مصنوعی و با روش کنترل رایانه ای کشت می کند در چین راه اندازی شد.

تهیه سالاد با خورشید مصنوعی!

به گزارش خبرگزاری مهر، این کارخانه که  Jingpeng Plant Factory نام دارد با استفاده از نور مصنوعی و کنترل رایانه ای می تواند سبزیجات و میوه های با کیفیت بالا را برای مصارف خانگی تولید کند.
Jingpeng Plant Factory در راستای یک برنامه علمی شهرداری پکن در شرق این شهر در فضایی به وسعت هزار و 289 متر مربع راه اندازی شده است.

تهیه سالاد با خورشید مصنوعی!

تیان شن مدیر موسسه ماشین آلات کشاورزی پکن در این خصوص توضیح داد که این کارخانه سالانه قادر به تولید 15 میلیون جوانه گیاهی خواهد بود.
این کارخانه با شرکت بین المللی "های- تک" جینگپنگ برای توسعه سیستمهای رایانه ای که محیط کارخانه را برای رشد مناسب گیاهان کنترل می کنند همکاری می کند.
براساس گزارش شینهوا، گیاهان در یک محلول مایع در یک خط تولید رشد می کنند و سیستمهای رایانه ای کارخانه دما، نور و رطوبت جوانه ها را کنترل کرده و مواد غذایی لازم را به محلول مایع اضافه می کنند.
این گیاهان بدون استفاده از مواد آفت کش تولید می شوند. این کارخانه انرژی خود را از یک ژنراتور خورشیدی 15 کیلوواتی تامین می کند و بنابراین کاملا دوستدار محیط زیست است.

با ورود محصولات این کارخانه به بازار، شهروندان پکنی می توانند سالاد خود را از سبزیجاتی آماده کنند که با نور خورشید مصنوعی تولید شده اند.