مطالب ویژه
گالری عکس               بیوگرافی بازیگران               فروشگاه آنلاین                طنز و خواندنی             فال روزانه

مصرف روزانه آب شاهی مانع از ابتلا به سرطان
مصرف روزانه آب شاهی مانع از ابتلا به سرطان
دانشمندان دانشگاه ساوت همتون دریافته اند داوطلبانی كه روزانه 80 گرم آب شاهی مصرف می كردند چند ساعت پس از خوردن آن، میزان مولكول های ضد سرطانی در خون آنها افزایش یافت.

آب شاهی جدیدترین غذا در فهرست طولانی "ابرغذا" هاست كه تاثیرات مفید و حفاظتی بسیاری برای سلامتی دارد.
همچنین عصاره شاهی له شده مانع از رشد سلول های سرطان سینه می شود.

بررسی های دانشمندان حاكی از آن است كه مصرف آب شاهی می تواند از ابتلا به سرطان سینه جلوگیری كرده و به بهبود این بیماری در مبتلایان به این سرطان كمك كند.

نتایج این تحقیقات در نشریه تغذیه انگلیس منتشر شده است.

به گفته محققان دانشگاه ساوت همتون isothiocyanates ماده شیمیایی موجود در آب شاهی مانع از رشد سلول های سرطانی می شود.
تعداد نمایش ۲۱۷۴ بار
ارسال شده در ۰۰۰۰/۰۰/۰۰ ۰۰:۰۰:۰۰

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

نسخه قابل چاپ ارسال به کلوب ارسال به یاهو ارسال به گوگل ارسال به yahoo buzz ارسال به فرند فید ارسال به فرند فید
ارسال به دوستان :

برترین مطالب هفته
اتفاق عجیب و غمناک هنگام زایمان زنی جوان +عکسماجرای قدم زدن زن برهنه در خیابانهای آمریکا +عکساتفاقی عجیب برای بدشانس ترین عروس دنیا +تصاویرجنجال عکس برهنه بازیگر زن روی جلد مجله!! +تصاویرزنی 66 ساله برنده خوش اندام ترین زن جهان! +عکسدختری ایرانی که ركورد دار ارتودنسی دنیا شد +عکسشوخی وحشتناک یک پدر و مادر با فرزند خود! +عکسآشنایی با معروفترین بوسه تاریخ فوتبال جهان +عکسثروتمند ترین زن جهان با روزانه 3 میلیارد درآمد! +عکسبیماری وحشتناک و عجیب پسر بچه اوگاندایی +عکسبچه دار شدن عجیب پیرمرد 83 ساله ایرانی!! +تصاویرماجرای جالب آقای گرفتار با 11 زن و 30 فرزند! +تصاویراقدام یک مجله در انتخاب زیباترین چشم جهان +عکسنظرات دانشجویان جدید و ترم آخری دانشگاه ها! (طنز)عکس های باورنکردی از دختر گرگ نما یا دختر میمونیشخصیت سالم را بشناسیدرژیم های لاغری دردسر ساز عکس های جالب و دیدنی روز یکشنبه 7 خرداد 1391فال و طالع بینی روز یکشنبه 7 خرداد 1391آیا کودکتان بد خواب است؟