وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

امید تام كروز به «ماموریت» تازه

امید تام كروز به «ماموریت» تازه
به گزارش جام جم آن لاین، پیش‌تولید چهارمین قسمت مجموعه فیلم «ماموریت غیرممكن» شروع شد. این فیلم براساس قصه یك مجموعه قدیمی تلویزیونی به همین نام ساخته می‌شود و تام كروز در آن نقش اصلی را بازی می‌كند.
 
او در قصه فیلم در نقش اتان هانت، رئیس یك گروه ضد جاسوسی ظاهر می‌شود كه به نبرد با نیروهای منفی و خلافكار در سطح بین‌المللی می‌پردازد.
 براو بیرو، انیماتور سرشناس كمپانی والت دیزنی كارگردانی «ماموریت غیرممكن 4» را به عهده دارد. منتقدان سینمایی می‌گویند انتخاب وی از سوی تهیه‌كنندگان این مجموعه فیلم، دلالت بر این نكته می‌كند كه آنها می‌خواهند در چهارمین قسمت فیلم كار متفاوتی ارائه دهند. بیرو قبل از این انیمیشن‌های موفق و پرفروشی مثل «بالا» و «خانواده اینكردیبل‌ها» را ساخته است.
 
چهارمین قسمت ماموریت غیرممكن برای تام كروز هم حكم یك پروژه حیاتی و تعیین‌كننده را دارد. او در 3 سال گذشته 2 فیلم «والكری» و «شوالیه و روز» را روی پرده سینماها داشته كه موفقیت چندانی در جدول گیشه نمایش نداشته‌اند و موقعیت حرفه‌ای بازیگر را در وضعیتی بحرانی قرار داده‌اند.
 
كروز امیدوار است با موفقیت بالای مالی «ماموریت غیرممكن 4» موقعیت خود را دوباره تثبیت كند. 3 قسمت قبلی فیلم در سطح جهانی بیش از 5‌/‌1 میلیارد دلار فروش كرده‌ است. سومین قسمت این مجموعه فیلم سال 2006 اكران عمومی شد و آخرین فیلم اكران شده این بازیگر است كه بالای 100 میلیون دلار (حدود 135 میلیون دلار)‌ فروش كرد.