وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

7 راه‌حل ساده برای زیبا و شاد بودن

7 راه‌حل ساده برای زیبا و شاد بودن
برای آنکه از زندگی لذت ببرید و شادتر باشید، نیازی نیست تغییرات بزرگ و اساسی در زندگی‌تان ایجاد کنید. با 7 راهکار ساده و کوچک هم می‌توانید شادی را به زندگی خود هدیه دهید.

1. ماهیچه‌هایتان را قوی کنید :
قوی کردن ماهیچه‌های بدن به ویژه ماهیچه‌های کمر و اندام‌های تحتانی نه تنها به سلامت ستون فقرات شما کمک می‌کند، بلکه حالت زیباتری هم به اندام‌تان می‌دهد و باعث می‌شود با افزایش سن به کمردرد دچار نشوید. وزنه زدن نیز سبب تقویت عضلات بازوها و سینه و بسیاری از ماهیچه‌های اندام‌های فوقانی می‌شود. تقویت عضلات این ناحیه نه تنها در زیبایی تاثیر می‌گذارد، بلکه در اعتماد به نفس و سلامت فرد هم موثر است.

2.چشمان‌‌تان را آرایش کنید:
کشیدن یک خطر نقره‌ای یا سفید پشت پلک یا یک سایه براق به گوشه‌های داخلی چشم، فر کردن مژه‌ها و استفاده از ریمل‌های حجم دهنده می‌تواند حالت چهره شما را عوض کرده و شما را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان دهد.

3.مراقب دندان‌هایتان باشید :
سعی کنید هر چند وقت یکبار با مشورت دندانپزشک دندان‌هایتان را جرم‌گیری کنید. تجمع پلاک‌ها روی دندان سبب رشد باکتری‌هایی می‌شود که مسبب انواع بیماری‌های دهانی‌اند. در ضمن مسواک مرتب و مصرف روزانه یک عدد سیب را فراموش نکنید. جویدن سیب سبب تحریک ترشح بزاق می‌شود که خود جلوی رشد و گسترش باکتری‌ها را در حفره دهانی می‌گیرد و از پوسیدگی جلوگیری می‌کند.

4.صبحانه پروتئینی بخورید:
سعی کنید صبحانه پرقند خود را به یک صبحانه پر پروتئین تبدیل کنید. شاید میزان کالری دریافتی شما از هر دو صبحانه به یک میزان باشد، اما به کمک صبحانه پر پروتئین وزن بیشتری از دست خواهید داد و خوش‌اندام می‌شوید.

5.از عطریات استفاده کنید:
آیا می‌دانستید استشمام اسانس گیاهان سبب شادی و سلامت می‌شود؟ برای شاداب کردن پوست خود از اسانس گل محمدی و برای افزایش انرژی خود از اسانس یاس استفاده کنید.

6.پیاده‌روی کنید:
پیاده‌روی سبب تقویت عضلات، بهبود وضع سلامت قلبی‌، کاهش فشارخون و افزایش بافت استخوانی می‌شود. در ضمن با زیباتر کردن ماهیچه‌های اندام تحتانی شامل ماهیچه‌های باسن و پا، اندام را زیباتر نشان می‌دهد.

7.موهایتان را یک روز در میان بشویید:
وقتی چربی طبیعی روی پوست سر و موها می‌نشیند، موها درخشش خود را از دست می‌دهند. وقتی موها را یک روز در میان می‌شویید، یک بار شامپو کردن کافی است. اگر موهای خیلی چرب دارید یا از مواد آرایشی مو زیاد استفاده می‌کنید، لازم است دو مرتبه موها را شامپو کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره