وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

دیروز بعد از ظهر وقتی از شرکت واقع در میدان محسنی آمدم بیرون خانمی را دیدم که کیف دستی بزرگی همراه داشت از پوست حیوانات (خیلی جلوی خودم را گرفتم بدو بیراه نثارش نکنم) بنظر میرسید از همان دسته خانم هایی باشد که فخر و افاده از پوست سگ وگربه استفاده میکند. 

امروز صبح که وارد شرکت شدم با تعجب از همان کیف دست یکی از همکارانم دیدم که وحشت بسیاری از حیوانات دارد (پس گویا این کیف ها اخیرا" وارد کشور شده و بشدت مورد توجه بانوان قرار گرفته است)!!!!   نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و به همکارم گفتم تو که گربه را آنطرف خیابان میبینی جیغ میزنی چرا از این کیف گنده ای که  به احتمال زیاد از موی همان گربه درست شده وحشت نمیکنی !!!!! خبر داری اگر در اروپا چنین کیفی بدست بگیری در خیابان راه بیافتی کلی فحش میشنوی و ممکنه کتک هم بخوری…

نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

تماشای اشخاصی  که پالتو پوست یا چکمه پوستی و تازگیها کیف پوستی بدست میگیرند و آندسته از آقایان که پوست روباه بدبختی را پشت شیشه ماشین خود میگذارند حالم را دگرگون میکند!!!!   گویا هر آنچه استفاده آن در دنیای متمدن منسوخ میشود راهی کشورهای جهان سوم عقب افتاده (از جمله کشور گل و بلبل ما) میگردد. برای نمونه هیچ کس در دنیای متمدن پولش را بخاطر رفتن به شکنجه‌گاه حیوانات  (سیرک) بهدر نمیدهد چون تماشای  دوچرخه سواری خرس و کله معلق زدن فیل و چاچا رقصیدن سگ برایشان نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

اخیرا"  یکی از دوستان چند عکس ها در کشور چین یا کره گرفته شده… بعد با تعجب فهمیدم که نخیر عکس ها توسط خود ایشان  در جمعه بازار تهران محل فروش پوست حیوانات گرفته شده . همانطور که در عکس میبینید اینها بیشتر پوست سگ و گربه های بدبخت است.. سگ هائی که زندگی کردنشان در این کشور ممنوع و محکوم هستند به تیر باران شدن… ولی گویا پوشیدن پوست همان سگ نجس برای خانمهای ایرانی هیچ مانعی ندارد !!!

نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

 نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

سالانه بیش از 50 میلیون حیوان ، از جمله : چین چیلا، روباه، مینک، خرگوش،  سمور ، راکون و دیگر حیوانات حیات وحش + ٢ میلیون سگ و گربه در مزارع تولید پوست در شرایط هولناک پرورش یافته و به طرق گوناگون کشته میشوند.  50%‌ پوست حیوانات در کشور چین تهیه و صادر میشود.
 درطول زمان  پرورش حیوانات در قفس های فلزی نگهداری شده و بدلیل نداشتن حق  زندگی و رفتار طبیعی  دچار استرس شدید روانی میگردند. 

تولید مثل مداوم و پرورش حیوانات جهت تولید رنگهای خاص باعث ناهنجاریهای شدید جسمی و روحی در آنان میگردد.


روش کشتار در مزارع تولید پوست :
کشتن با برق جهت جلوگیری از آسیب  به پوست
روباه ها بیشتر توسط برق کشته میشوند.   معمولا" با اتصال  یک الکترود به مقعد حیوان  و دیگری  در دهان حیوان و در نهایت وارد کردن 240 ولت برق.   حیوان فریاد میزند …  میلرزد…. بدنش سفت و خشک میشود و دندانهایش بیرون میریزد.     اتصال برق بعنوان یک فلج کننده عمل میکند و حیوان بعد از گذشت حدود 5 دقیقه دچار حمله قلبی شده و میمیرد…

شکستن گردن حیوان
برای کشتن حیوانات دارای جثه کوچک روش آسان و ارزان شکستن گردن استفاده میشود.  قاتل یک دست خود را دور گردن حیوان حلقه میکند و با دست دیگر قسمت پائین بدن حیوان را میگیرد و گردن را به شدت میپیچاند.  حیوان 5 دقیقه بعد از شکسته شدن گردن با زجر و درد فراوان میمیرد.
 
تزریق سم به حیوان  
مزارع تولید پوست حق استفاده از سم  (سودیم پنتوباربیتال) را که برای از بین بردن بدون درد حیوانات خانگی توسط دامپزشکان استفاده میشود ندارند ، زیرا این سم از نظر قانونی تحت کنترل بوده و فقط در اختیار دامپزشکان و مراکز مجاز گذاشته میشود و از طرفی از نظر قیمت بسیار گران میباشد،  لذا برای از بین بردن حیوانات در مزارع  تهیه پوست استفاده نمیشود.  در این موارد برای از بین بردن  حیوانات با سم  از  سولفات منیزیم، هیدرات کلرال و سولفات نیکوتین (اغلب مخلوط شده با الکل) استفاده میشود که مرگی بسیار دردناک را بدنبال دارد.
 
کشتن با گاز :      
استفاده از گاز دی اکسید کربن  و یا منوکسید کربن بیشتر برای کشتن مینک
ها (خزها).  گاز دی اکسید کربن  با غلظت 100%  حیوان را زود از بین میبرد ولی قبل از آن باعث  سوزش بسیار شدید و سوخته شدن دماغ حیوان میشود.   حیوان در اطاقک گاز دور خود میچرخد و سرش را برای دوری از گاز بالا نگه میدارد. محققین باین نتیجه رسیدهاند که به دلیل اینکه مینک
ها میتوانند نفس خود را بمدت طولانی نگهدارند استفاده از این گاز بسیار غیر انسانی میباشد. منوکسید کربن معمولا" از طریق اگزوز موتور تراکتور وارد اطاقک گاز میشود. این گاز باعث بیهوش شدن حیوان بعد از 40 ثانیه میشود، لذا معمولا" بعد از استشمام گاز پوستشان درحالیکه هنوز زنده هستند کنده میشود.

نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

فکرش را بکنید برای تهیه یک پالتو 15 روباه بیگناه باید کشته شوند

نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

  غیر از مزارع تولید پوست شکارچیان بیرحم نیز به طرق زیر حیوانات را برای استفاده از پوست آنها به قتل میرسانند:

تله پابند فلزی    
نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

مخصوص حیواناتی از قبیل :  راکون،  روباه،   باب کت،  لینکس و ….. اگر حیوان بعد از چند روز  براثر گرسنگی و یا حمله حیوانات دیگر (قبل از رسیدن قاتل اصلی)  از بین نرود معمولا" برای فرار کردن یکی از پاهای خود را با دندان میکند ولی دورتر به دلیل عفونت ویا خونریزی شدید جان خود را از دست میدهد. معمولا" اینگونه تله ها را نزدیک دریاچه یا رودخانه عمیق میگذارند تا حیوان بعد از فرار در آب غرق شود..


 از آنجائیکه حیواناتی اسیر در اینگونه تله ها معمولا" زنده میمانند،  دام گذاران شیطان صفت از روش های زیر برای کشتن حیوانات  گرفتار شده در دام استفاده میکنند.
 خرد کردن سر حیوان با چماق و چوبدستی. 
 خفه کردن حیوان با طناب .
خفه کردن حیوان در آب.
شلیک تیر به مغز حیوان.
 بچه سیل های مظلوم و بیگناه نیز توسط شکارچیان با خرد کردن مغزشان توسط چماق کشته میشوند. 

نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

نابودی حیوانات با لباسهای پوست تن آنها

از انسانهای واقعی درخواست میکنم این مطالب را به گوش دور و بریهای خود برسانند (دوستان و اقوام و…) باشد که دل بعضی به درد آید و بازار فروش پوست حیوانات در این مملکت بیش از این رونق نگیرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره