وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز سه شنبه : 16 شهریور 1389

فال روز سه شنبه : 16 شهریور 1389
فروردین: تفاوت‌های میان دوستی و جالب‌تر به نظر می‌رسند، اما این سخن بدین معنی نیست كه شما تلاش می‌كنید تا اتفاقی بیفتد. حتی اگر شما قبلاً در دوستی‌هایتان ثابت قدم بوده باشید،  ولی امروز دوست دارید عضو جدیدی را برای تفریح كردن معرفی كنید. متاسفانه بهتر است بعضی از رویاها را فراموش كنید، بنابراین قبل از اینكه افكارتان را با دیگران در میان بگذارید در موردش فكر كنید.

تیر: امروز ممكن است از شما بخواهند در مورد یك مشكل خانوادگی قضاوت كنید، اما شما دوست ندارید تنها كسی باشید كه این جور مواقع بهش نیاز دارند. این سخن بدین معنی نیست كه شما كار اشتباهی انجام داده‌اید، بلكه معنی‌اش این است كه شما به حس خود اطمینان ندارید و شاید خود شما هم از نصیحت‌های دوستان صمیمی‌تان سود ببرید. نظر دادن و كمك كردن به اشخاص دیگر می‌تواند مفید باشد، اما باید بدانید كه همه انسانها- حتی شما- دید كاملی نسبت به حقیقت ندارند.

مرداد: امروز یك سوء تفاهم كوچك بین شما و خواهر و یا برادرتان ممكن است شما را از مسیر اصلی تان منحرف كند و مجبور باشید انرژی تان را صرف حل كردن این مشكل بكنید. اگر شما خواهر و برادر ندارید ممكن است با یك دوست و یا با همسایه تان اختلاف پیدا كنید. یكی از روش‌های به حداقل رساندن مشكلات اجتناب از غیبت كردن است، چراكه صحبتهای بی دلیل درمورد افراد دیگر زمینه مناسبی را برای شروع یك مشاجره و دعوا فراهم می‌كند.

شهریور: امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا كرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد كه در نتیجه كار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اكنون شما ترجیح می‌دهید كه به خرید بروید و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر كار كردن مشتاق‌تر كند. انگیزه ها و محرك‌های شما هرچه كه باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا كنید.

مهر: امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود كرده‌اند و به شما فرصت زیاد كار كردن را نمی‌دهند. فراموش نكنید كه نگرش‌های شما به اندازه چیزهای دیگر می‌توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شكایت كرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی‌های مثبت را جذب كنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.

آبان: شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یكی همكاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت كردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینكه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما كه خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نكنید كه نباید در مورد یك كار صحبت كنید بلكه فقط باید آن را انجام دهید.

آذر: حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فكر كردن و تمركزكردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینكه بی هدف رویاپردازی كنید، در حالیكه با احتیاط افكارتان را به مسیری می‌كشانید كه تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت كنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید كه خودتان فكر می‌كردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی كه نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

دی: شما امروز دلتان می‌خواهد ساعت‌های متمادی به خاطرات دوران كودكی خود فكر كرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید كه واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاه‌های شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام كنید. البته شما از قدرت متقاعد كردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده كنید و اصلاً هم نترسید.

بهمن: امروز برنامه ریزی كردن برای اهداف بلند مدت برایتان مشكل ساز خواهد بود، چراكه زندگی شما در حال تغییر كردن است و شما نمی‌توانید دقیقاً بفهمید كه چه چیزهایی برایتان مهم تر هستند. به جای اینكه با فكر كردن به مسائل حاشیه ای ذهن خود را منحرف كنید، فقط روی اتفاقاتی كه در زمان حال رخ می‌دهد تمركز كنید. اگر این گونه عمل كنید به همه كارهایتان خواهید رسید.

اسفند: امروز ونوس زیبا برایتان مشكل ایجاد می‌كند، به خاطر اینكه این سیاره، سیاره بخت شما یعنی نپتون را كه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه سرنوشت و تقدیر قرار دارد، آشفته كرده است. امروز زندگی شما سرشار از عشق می‌شود و عنان اختیار را از شما می‌رباید. اما حتی اگر جذابیت‌های این فرد خیلی زیاد باشد، باز هم این رفتار شایسته شما نیست!! شما می‌توانید با تمركز كردن بر جنبه‌های معنوی و نه شخصی آرزوهای خود، توانایی‌های خود را یك پله بالاتر ببرید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره