وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصمیم برای قیمت بنزین نهایی شد

تصمیم برای قیمت بنزین نهایی شد
بر اساس اخبار رسیده در خصوص قیمت بنزین پس از هدفمندی یارانه‌ها 2 سناریو نهایی شده و دولت در حال بررسی انتخاب بین‌این دو سناریو است.

محمدرضا فرزین، سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در خصوص خبر خبرگزاری فارس مبنی بر نهایی شدن سناریوهای قیمت بنزین تصریح کرد: این خبر از اساس اشتباه بوده و اعداد و ارقام به کار رفته در این خبر کذب محض است.

فرزین با بیان اینکه نتیجه تعیین قیمت بنزین در کارگروه طرح تحول اقتصادی نهایی شده، تاکید کرد: هنوز جزئیاتی از این تصمیم منتشر نشده، ولی اعداد و ارقام و نحوه اصلاح قیمت این خبر با چیزی که در کارگروه طرح تحول اقتصادی مصوب شده، تفاوت دارد. وی با بیان اینکه اخبار مربوط به اصلاح قیمت‌ها در زمان لازم به اطلاع مردم خواهد رسید، اظهارداشت: اخبار مربوط به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به طور رسمی ‌توسط سخنگو یا رییس کارگروه طرح تحول اقتصادی اعلام می‌شود.

خبرگزاری فارس دیروز در گزارشی نوشت که دو سناریو درباره قیمت و عرضه بنزین در ستاد هدفمندی یارانه‌ها نهایی شده كه به زودی تصمیم نهایی مبتنی بر انتخاب یك سناریو صورت گرفته و پس از سال‌ها تصمیم سرنوشت‌سازی در‌این باره اتخاذ می‌شود.

 بنا بر این گزارش‌، بر اساس اخبار رسیده در خصوص قیمت بنزین پس از هدفمندی یارانه‌ها 2 سناریو نهایی شده و دولت در حال بررسی انتخاب بین‌این دو سناریو است.

 به گزارش فارس، بر اساس یكی از ‌این سناریو‌ها آزادسازی قیمت بنزین برای كلیه افراد به نرخ واحد فوب خلیج فارس عرضه خواهد شد كه معادل 400 تومان فعلی است. بر اساس سناریوی دوم بنزین كه در ستاد هدفمندی یارانه‌ها در حال بررسی است، قیمت بنزین كاملا آزاد نخواهد شد؛ بلكه به هر خانوار 60 لیتر بنزین سهمیه‌ای 100 تومانی تعلق خواهد گرفت نه به هر خودرو.

بر اساس‌ این سناریو، قیمت بنزین مازاد نیز بر سهمیه 60 لیتر به قیمت 800 تومان عرضه خواهد شد. به ‌این ترتیب اگر در خانواده‌ای هر تعداد خودرو وجود داشته باشد، سهمیه مجموع خودروهای آن خانوار 60 لیتر خواهد بود.

منبع : عصر ایران

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره