وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیرمرد سالخورده سینما رکورد شکست!!

پیرمرد سالخورده سینما رکورد شکست!!
پیرمرد سالخورده سینما رکورد شکست؛ دستمزد 3میلیون تومانی برای یک روز بازی!!
 
مدتی است بحث دریافت دستمزدهای نجومی‌توسط تعدادی از بازیگران به یكی از موضوعات داغ سینمای ایران مبدل شده است.
بر این اساس، هر از گاهی در باب دریافت دستمزدهای نجومی‌انتقاداتی از جانب مسؤولان و مقامات كشور ابراز شده، ولی در نهایت این گونه دستمزدها توسط آن اقلیت بازیگر دریافت می‌شود.
در این میان دستمزد برخی از بازیگران هم كه حضورشان در فیلم‌ها بیشتر برای خندان مقطعی تماشاگران در خیل فیلم‌های كمدی است، در نوع خود جالب و تامل‌برانگیز است!
یکی از سوپراستارهای سینمای ایران برای بازی در یک فیلم سینمایی رقمی‌معادل 200 میلیون تومان مطالبه کرده است و از این جالب تر اینکه این ارقام نجومی‌برای یک ماه یا نهایتا 2 ماه بازی در یک فیلم سینمایی است.
 
اما این ارقام زمانی مشکل ساز می‌شود که دریافت این مبلغ توسط یک بازیگر، روی دستمزد سایر هنرپیشه ها نیز تاثیر گذاشته و در نهایت یک فیلم سینمایی که عمدتا هیچ محتوایی نیز ندارد با رقمهای میلیاردی تولید می‌شود تا دست اندرکاران آن برای بازگشت سرمایه، دست به هرکاری بزنند و سرنوشت سینمای ایران اینگونه که هست رقم بخورد!
به گزارش جهان،در همین رابطه  بانی فیلم نوشت که یكی از این بازیگران سالخورده برای حضورش در فیلم‌ها، قرارداد روزانه می‌بندد! یعنی در ازای هر روز بازی در فیلم‌ها دستمزد سه میلیونی طلب می‌كند!
این بازیگر كه پسرش كارهای مربوط به عقد قراردادها را برعهده دارد، با تهیه‌كنندگان فیلم‌ها وارد مذاكرده می‌شود و پس از انعقاد قرارداد و دریافت دستمزد سه میلیونی روزانه خودش را برای ورود به صحنه آماده می‌كند!