وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اطلاعات جالب از 10 مكان فوق محرمانه جهان!

اطلاعات جالب از 10 مكان فوق محرمانه جهان!

در جهان اماكن زیادی وجود دارند كه به دلایل امنیتی، علمی، جاسوسی و غیره ورود به آنها برای عموم كاملا ممنوع بوده و شاید برخی از این اماكن تنها اجازه بازدید بخش كوچكی كه بی اهمیت تلقی می شود را به عموم بدهند تا از این طریق كنجكاوی افراد را ارضا كنند. این گزارش نگاهی كوتاه دارد به ده مكان فوق محرمانه جهان.
 
1-منظره مجتمع وزارت دفاع آمریكا واقع در آرلینگتون در ایالت ویرجینیا كه به شكل هندسی 5 ضلعی ساخته شده و به همین دلیل به آن پنتاگون می‌گویند. این مجتمع از لحاظ امنیتی و حفاظتی تحت مراقبت بسیار شدید قرار داشته و انواع و اقسام تجهیزات حفاظتی در آن نصب شده‌اند. تنها بخش كوچكی از قسمت اداری آن به روی افراد عادی باز است.
 

 
2-منظره هوایی دولت شهر واتیكان كه در قسمت بالای عكس تصویر كتابخانه مشهور واتیكان مشخص است. كتابخانه واتیكان یكی از محرمانه‌ترین اماكن جهان به شمار رفته و ورود به آن برای عموم ممنوع است. تنها افراد نادری قادر هستند به داخل این كتابخانه كه برای كتاب‌ها و دستنوشته‌هایش در كلیه ادوار و نیز نوشته‌های ممنوعه شهرت دارد، وارد شوند.
 

3-منظره هوایی كمپ آموزشی FBI یا دفتر تحقیقات فدرال كه به آكادمی FBI مشهور است. در این كمپ ماموران جدید این سازمان آموزش دیده و محل آن در شهر كوچك كوانتیكو در ایالت ویرجینیا واقع است.
 

4-منظره هوایی نیروگاه هسته‌ای فلامانویل در غرب شهر شربورگ فرانسه و در حاشیه دریای مانش. تنها تعداد بسیار اندكی از افراد می‌توانند از رازهای این نیروگاه اتمی كه به عنوان منطقه ممنوعه دائمی ثبت شده و بنابراین پرواز برفراز آن نیز ممنوع است، آگاه شوند. این تصویر توسط یك ماهواره گرفته شده است.
 

5-این دشت عجیب مملو از آنتن و گیرنده‌های بشقابی یكی از مرموزترین اماكن جهان محسوب می‌شود. در سایت منویت هیل در بریتانیا ایستگاه شبكه شنود جهانی اشلون واقع شده است.
 

6-تصویر ساختمان «واكسهال كراوس» محل سرویس‌های مخفی ملكه در حاشیه رودخانه تایمز در شهر لندن كه شبیه یك قلعه معاصر است. در این ساختمان سرویس‌های جاسوسی انگلستان از جمله MI5 كه مسئول امنیت داخلی است و MI6 كه مسئول جاسوسی خارجی و مبارزه ضد تروریستی است، واقع شده است.
 

7-منظره هوایی ZONE 51 (ناحیه 51) این منطقه نویسندگان داستان‌های علمی تخیلی را به رویا فرو می‌برد. ZONE 51 یك پایگاه نیروی هوایی آمریكا واقع در صحرای نوادا است كه براساس شایعات محل آزمایشات بر روی موجودات فرازمینی است. در پایین عكس تاسیسات نظامی و در قسمت سفید منطقه ممنوعه آن قرار دارد. ZONE 51 از سال 1954 به روی همه اشخاص ممنوع بوده و پلیس داخلی آن افراد كنجكاو را تا فاصله 40 كیلومتری پیرامون آن بازداشت می كنند.
 

8-منظره هوایی مقر اینترپل، پلیس بین‌الملل در شهر لیون فرانسه كه ورود به آن برای عموم ممنوع است. تنها اعضای اینترپل و یا سران كشورها قادر هستند وارد این مكان شوند.
 

9-تصویر هوایی پایگاه یونگبیون در كره شمالی كه توسط ماهواره‌ها گرفته شده است. كره شمالی نخستین آزمایش هسته‌ای خود را در روز 9 اكتبر 2006 در این پایگاه انجام داد. علاوه بر تاسیسات هسته‌ای یك كارخانه شیمیایی آزمایشگاه‌ها منطقه غنی‌سازی سوخت هسته‌ای و یك راكتور 5 مگابایتی اتمی نیز در یونگبیون مستقر هستند.
 

10-كمپ دیوید در میان یك منطقه مرتفع جنگلی كوهستانی در كوه كاتوكتین قرار دارد. این یك پایگاه نظامی آمریكایی است كه در ایالت مریلند واقع شده و بسیار تحت مراقبت قرار دارد. كمپ دیوید از سال 1942 محل گذراندن تعطیلات خصوصی رؤسای جمهور آمریكا است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره