وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مادرشوهر، عروسش را آتش زد!!

مادرشوهر، عروسش را آتش زد!!
 فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق در استان آذربایجان‌شرقی گفت: به علت اختلاف خانوادگی، مادرشوهر عروسش را در اتاق حبس كرد و آتش زد.
محمد شعفی به فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان چاراویماق موفق شدند زن 25 ساله را از میان شعله‌های آتش نجات دهند و عامل اصلی آتش‌سوزی را دستگیر كنند.

وی اضافه كرد: در پی تماس تلفنی یكی از شهروندان با مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر آتش‌سوزی در یكی از منازل در اطراف این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

شعفی ادامه داد: ماموران به محض رسیدن به محل مشاهده كردند بر اثر آتش‌سوزی در داخل خانه خانمی 25 ساله بشدت مصدوم شده است كه بلافاصله با كمك اهالی محل آتش مهار شد و فرد مصدوم با هماهنگی عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق تصریح كرد: زن جوان در تحقیقات علت وقوع حادثه را اختلاف خانوادگی با مادرشوهر خود اعلام و اظهار كرده مادر شوهرش به همراه خواهرشوهرش به تحریك شوهرش، وی را در اتاق حبس كرده و آتش زد‌ند.

شعفی گفت: با تشكیل پرونده در این ارتباط، هر سه نفر برای بازجویی به كلانتری محل انتقال یافتند. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.