وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بحران بی شوهری در مدینه منوره!!

بحران بی شوهری در مدینه منوره!!
جدیدترین بررسی‌های انجام شده در کشور وهابی عربستان سعودی نشان می‌دهد در حال حاضر در این کشور بیش از یک میلیون و هشتصد هزار دختر مجرد آماده ازدواج بالای سن 30 سال وجود دارد. پیش بینی می‌شود این آمار طی پنج سال آینده با رشد قابل توجهی به چهار میلیون نفر برسد.
این بررسی ها که توسط دکتر «علی زهرانی» استاد دانشگاه اسلامی‌عربستان انجام شده، همچنین نسبت به این افزایش عدد دختران مجرد به شدت هشدار داده و می‌افزاید: تمام شهرهای عربستان طی پنج سال آینده شاهد افزایش تعداد دختران مجرد خواهد بود اما این حالت در شهر مذهبی مدینه منوره نسبت به دیگر شهرها چندین برابر می‌شود.
 
بررسی های این استاد دانشگاه عربستانی نشان می‌دهد سال گذشته از مجموع 60 هزار ازدواجی که صورت گرفت،  18هزار آن به طلاق انجامید و این به معنی آن است که نسبت شکست و ناموفق بودن ازدواج ها سال گذشته در این کشور 30 درصد بوده است.
 
این آمار در شهر مدینه منوره بیش از دیگر شهرها است زیرا عادات و تقالید بد زیادی در میان اهالی این شهر وجود دارد و به اعتقاد کارشناسان مسائل اجتماعی، برای کم کردن این نسبت باید حتما این عادات و تقالید کم شوند و رفتار مردم مدینه منوره شاهد تغییر اساسی باشد.
بررسی های انجام شده توسط دیگر جامعه شناسان عربستان سعودی نشان می‌دهد که در مجموع 25 درصد ازدواج های انجام شده در این کشور به طلاق می‌انجامد. این در حالیست که این آمار در دیگر کشورها جهان بین 18 تا 22 درصد است. ناگفته نماند 60 درصد از مجموع این طلاق ها در اولین سال زندگی رخ می‌دهد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره