وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعتراض نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور

اعتراض نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور
به گزارش خبرگزاری فارس، كارگروه فرهنگ و هنر استان تهران یكشنبه هفته گذشته مورخ 14 شهریور ماه به ریاست محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور و حضور رحیم مشایی رییس دفتر رییس‌جمهور، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و كشور، شماری از معاونین رییس‌جمهور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و روسای بخش‌های فرهنگی استان در نهاد ریاست جمهوری در حالی برگزار شد كه اعتراض نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در بر داشت.

* ترویج مكتب ایرانی و حالا "فرهنگ ایرانی "

بر اساس این گزارش، در این جلسه بنری از سوی ریاست جمهوری در پشت احمدی‌نژاد نصب شده بود كه روی آن – بصورت بسیار بزرگ- عبارت "فرهنگ ایرانی " نقش بسته بود، به همین دلیل برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص تذكری به رئیس‌جمهور داده‌اند.

نمایندگان مجلس در این‌باره ضمن تاكید بر اجرای فرهنگ اسلامی از سوی دولت موضوع فرهنگ ایرانی را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

چندی پیش تاكید رئیس دفتر رئیس‌جمهور مبنی ترویج مكتب ایرانی واكنش‌هایی را به همراه داشت كه احمدی‌نژاد ضمن تاكید بر این موضوع در واكنش به انتقادات علمای دینی و كارشناسان سیاسی ، ترویج مكتب ایرانی را موضوع و محور دولت خواند.

در همین باره آیت الله مكارم شیرازی از مراجع تقلید قم طی پیشنهادی به رئیس‌جمهور خواست كه در صورت عدم برخورد با مشایی، وی را با سكوت دعوت كند.

* كسی كه بی‌شرمانه مكتب ایران را به‌جای اسلام معرفی می‌كند خودی نیست

همچنین ایت الله مصباح رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، از ترویج مكتب ایران به جای اسلام شدیدا انتقاد كرد و گفت: ترویج مكتب ایران به جای اسلام در تضاد با تفكر امام راحل است؛ نص فرمایشات امام راحل این است همه تلاش ما باید برای ترویج اسلام باشد.

وی تاكید كرد: افرادی كه بی‌شرمانه مكتب ایران را به جای مكتب اسلام معرفی می‌كنند، خودی نبوده بلكه غیر خودی‌اند؛ ما با كسی عقد اخوت نبسته‌ایم و از كسی حمایت می‌كنیم كه حامی اسلام و تابع رهبری باشد.