وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرانجام كالابرگ جدید اعلام شد!

سرانجام كالابرگ جدید اعلام شد!
معاون توسعه داخلی وزیر بازرگانی از اعلام كالابرگ روغن به شماره 510 به ازای هر نفر 900 گرم، در چهار استان خبر داد كه به صورت مرحله‌ای استان‌های دیگر را نیز شامل خواهد شد.

محمد علی ضیغمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار كرد: برای كالابرگ روغن با شماره 510 مرحله‌بندی شده است و هر مرحله شامل چند استان می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته گذشته این كالابرگ در چهار استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، كرمانشاه و لرستان اعلام شد و در هفته جاری نیز گروه بعدی مدنظر قرار خواهد گرفت.

ضیغمی هرچند استان‌هایی كه این هفته مشمول خواهند شد را عنوان نكرد اما یادآور شد: مهلت این كالابرگ تا پایان آبان ماه و امكان استفاده از این كالابرگ تا آن زمان میسر است.

وی در ادامه در مورد اعلام كالابرگ برنج متذكر شد: كالابرگ برنج چون فعلا در فصل برداشت برنج هستیم، اعلام نمی‌شود و متعاقبا در صورت ضرورت اعلام خواهد شد.

معاون وزیر بازرگانی كه پیش از این خبر داده بود، كالابرگ‌های روغن و شكر اعلام خواهد شد، در مورد كالابرگ شكر نیز بیان كرد: شكر مورد نیاز در حال قرار گرفتن در شبكه توزیع است، چرا كه برای اعلام كالابرگ مراحل مختلفی وجود دارد و پس از تامین اعتبار، كالابرگ اعلام می‌شود.

وی در پایان در مورد زمان اعلام كالابرگ شكر هرچند به زمان خاصی اشاره نكرد اما خاطرنشان كرد: برای اعلام كالابرگ، باید حداقل 60 درصد سهمیه موجود را داشته باشیم تا كالابرگ آن كالا اعلام شود.