وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چه نوع حرکت یوگا مناسب شماست؟

چه نوع حرکت یوگا مناسب شماست؟
با وجود تنوع زیاد گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید ، یوگینی چطور است ؟ در اینجا لیستی از رایج ترین روش های آن را تهیه کرده ایم .

انوسارا :
اگر فکر می کنید که یک کلاس یوگای خوب و کامل کلاسی است که شامل فلسفه و ژست باشد ، انوسارا مورد مناسبی برای شما است .
انوسارا ، به معنی " لبریز از موهبت" را فردی به نام جان فرند در سال 1997 کشف کرد و تمرینات آن بر اساس فعالیتهای قلبی است بدین معنی که در حین یادگیری عقایدی که بر خوبی و الطاف موجود درانسانها  ، تأکید دارند می توانید فعالیت هایی داشته باشید که باعث باز شدن قلب و عروق بشوند .

اشتانگا :
اگر به دنبال روشی برای تقویت عروق خود هستید ، سالمترین و کاملترین تمرین برای شما اشتانگا است . این تمرین باستانی را کی .پتهابی جویس برای نسل امروز باب کرد و طرفداران لاغر و خوش اندامی مانند گوینت پلتو و مدنا آن را گسترش دادند . "سبک مایسور" یک روش سنتی تمرین اشتانگا است . به محض اینکه اصول آن را یاد گرفتید ، کلاس دیگر بر عهده ی خود شماست تا بتوانید به طور مستقل خودتان کار کنید .

بیکرم :
اگر به تمرینات روتین ، تمرکز شدید و عرق کردن زیاد علاقه مندید باید از روش بیکرم استفاده کنید . چاودهاری بیکرم ،‌ این سبک از یوگا را پس از صدمه ای که در وزنه برداری به زانویش وارد شد ، طراحی کرد . پزشکان گفتند که او هرگز نمی تواند راه برود . او تعلیمات خودش را گسترش داد تا جایی که بیش از 5000 مربی را در ایالات متحده تربیت کرد و به آنها مدرک داد . شما دقیقاً می دانید که در کلاسهای بیکرم چه حرکاتی انجام می شوند . هر کلاس ژست های مشترک با روشهایی عین هم را دنبال می کند و اتاق با بخار 105 درجه گرم شده است .

هاتا :
اگر کلاسی به نام یوگا ی هاتا دیدید مطمئن باشید که شرکت کنندگان این سالن به وسعت یک شبکه هستند . مثل باشگاهی که کلاسهای بدنسازی را تبلیغ می کند . هاتا به معنی تمرینهای بدنی یوگا است برخلاف جنبه ی روحی و روانی و فلسفی یوگا . مطمئن باشید که این کلاسها آهسته و گام به گام پیش رفته و نسبتاً آرام ند . ضمناً هماهنگی و اتحاد درستی بر آن حاکم است . اگر در یوگا مبتدی هستید این روش می تواند شروع خوبی برای شما باشد .

اینگار:
اگر شخصیت شما به گونه ای است که به جزئیات توجه بیشتری دارید و کارهای خود را آهسته و با طمئنینه انجام می دهید ، اینگار روش مناسبی از یوگا برای شما خواهد بود .
این روش را بی . کی . اس اینگار تعلیم داده و کل تمرینات آن بر اساس نظم و هماهنگی در حرکات و یادگیری قرار گرفتن موقعیت درست بدن در هر ژست است . اغلب ژست ها توسط افراد حرفه ای مانند کسانی که دارای کمربند هستند نظارت می شوند و برخلاف انجام حرکاتی که در اشتانگا داشتیم و از یک ژست به ژست بعدی می رفتیم ، در دوره های طولانی مدت برگزار می شوند .

کریپالو :
قطعاً گاهی احساس می کنید دوست دارید در طول زندگیتان فقط بخوابید و همه چیز گرفته به نظر می آید . اگر نیاز به یک تلنگر دارید تا به احساس اعجاب انگیز" من زنده هستم و آن را دوست دارم " ، بازگردید ، کریپالو می تواند کمک خوبی باشد . این کلاسها شامل ژست ها ، حرکات تنفسی ، مدیتیشن و تکنیک های ریلکسیشن هستند که در تمام آنها چشم شما را به سوی زندگی باز می کنند و می توانند به شما کمک کنند تا در هر مرحله از زندگی پیشرفت و ترقی کنید . این کلاسها می توانند فعالیتهای آرام یا سخت داشته باشند بنابراین بهتر است از خود سالن بپرسید .

کوندالینی :
اگر مصرف کننده مواد مخدری هستید که می خواهید خودتان ترک کنید ، کوندالینی می تواند پاسخی به ندای قلب شما برای رسیدن به هدفتان باشد . کوندالینی در زبان سانسکریت به معنی "جمع شده" است و این تمرین کلاً برای آزاد کردن انرژی به عنوان روشی برای شروع ایجاد تغییر است . در کلاسهای آن سرود خوانی ، آواز ، مدیتیشن در کنار فعالیت و ژست هایی همراه با حرکت انجام  می گیرد .