وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مد لاغری سال 2017 رژیم آب کاکتوس +عکس

مد لاغری سال 2017 رژیم آب کاکتوس +عکس

مد لاغری سال 2017 رژیم آب کاکتوس +عکس

 

تب لاغری در میان دختران بسیار فراگیر شده است . استفاده از انواع رژیم ها و راههای مختلف جهت کاهش وزن و لاغری و رژیم های غذایی و قرصهای لاغری رنگ و وارنگ در میان مردم بویژه دختران جوان بازار داغی دارد . به گزارش ایران ناز در این میان اما رژِمی که در آن از آب کاکتوس برای لاغری استفاده میشود پر طرفدارترین رژِم شناخته شده است !

 

به نظر میرسد این رژِم  بعنی رژیم آب کاکتوس ، مد شده و بیشترین استفاده کننده در سال 2017 را داشته باشد .کارشناسان علوم تغذیه اعلام کرده اند امسال نسل جدیدی از میوه های استوایی برای لاغری و تناسب اندام به رژیم های لاغری جهانی اضافه می شوند.

 

رژیم آب کاکتوس ،نسل تازه ای از میو های خوش طعم و با خواص درمانی به تازگی به عنوان راه حل برای لاغری و تناسب اندام در رژیم های غذایی معرفی شده اند که جک فروت و میوه کاکتوس هستند.براساس تحقیقات جک فروت و میوه کاکتوس هر دو دارای خواص ضد التهابی هستند که می توانند باعث کاهش وزن و کمک به حفظ تناسب اندام در افراد شوند.

مد لاغری سال 2017 رژیم آب کاکتوس +عکس

این میوه ها دارای خواص درمانی فراوان و سرشار از مواد مغذی و مفید برای سلامت بدن هستند و علاوه بر سوزاندن کالری های اضافی بدن می توانند باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش، جلوگیری از ریزش مو و زیبایی پوست بدن شوند.

 

کاکتوس بویژه دارای ویتامین C و انواع آنتی اکسیدان های مفید برای سلامت بدن است و می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود تقسیمات سلولی و ترمیم بافت های آسیب دیده بدن شود.

مد لاغری سال 2017 رژیم آب کاکتوس +عکس

علاوه بر این دو میوه در کشورهای آسیای شرقی نیز جلبک دریایی به میزان زیاد در رژیم غذایی و خوراکی های خانگی وجود دارد که حاوی آهن،فیبر، کلسیم و مقادیر بالایی از مواد مغذی است و مصرف آن به همراه غذا باعث لاغری و تناسب اندام در افراد می شود.

 

در عین حال به دلیل اینکه برخی از گونه های جلبک های دریایی نمک دریا را به طور طبیعی جذب می کنند دیگر لازم به اضافه کردن نمک در غذاها نیست.

 

کارشناسان اما توصیه می کنند برای مصرف هرنوع ماده غذایی جدید افراد حتما آن را ابتدا تست کنند و از نداشتن آلرژی غذایی به آن اطمینان کسب کنند و آنگاه آن را مصرف کنند.

 

کارشناسان اعتقاد دارند در سال 2017 رژیم غذایی حاوی کاکتوس و میوه های استوایی محبوب ترین رژیم لاغری سال می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

طرز تهیه نوشیدنی کتان برای لاغری سریع

 

لاغری سریع با ترکیب کردن این غذاها

 

چاقترین زن دنیا رایگان جراحی میشود +عکس

 

این زن با وزن 500 کیلوگرم چاق ترین زن دنیا است (عکس)

 

انتخاب زیباترین زن چاق و سنگین وزن جهان! +عکس

 

عکس هایی جالب و باور نکردنی از چاق ترین زن دنیا!!

 

درمان چاقترین کودک جهان با روش سنتی حجامت +عکس