وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ست کردن لباس طبق مد سال 2018

ست کردن لباس طبق مد سال 2018

ست کردن لباس طبق مد سال 2018

 

ایران ناز اگر از مدل های لباس هایی که در کمدتان دارید خسته شده اید، شاید دوست داشته باشید بدانید چه مدلهایی از لباس هایی این روزها مد شده است و روی کت واک های هفته مد کدام انواع لباس برای نیمه دوم سال 96 و زمستان 2018 انتخاب شده اند. در این مطلب درباره ترندهای روزِ لباس مجلسی و لباس شب صحبت خواهیم کرد.

 

سال 2018 سالی است پر از مدهای زیبا و چشمگیر که از حالا باید به فکر تغییر دادن سبک و مدل لباس هایتان به آن سمت باشید. ببینیم چه مدل لباس، رنگ ها و پارچه هایی در سال جدید اولویت بیشتری دارند؟ چه مدل هایی جایگاه خودشان را در سال جدید هم حفظ کرده اند، و مد جدید اکسسوری ها چیست؟ سوال ها زیاد هستند اما نگران نباشید هر آن چه باید درباره مدهای جدید سال 2018 بدانید در این مطلب آورده ایم.

 

کت و شلوار
بله در سال 2018 خانم ها در کت و شلوار جذاب تر به نظر می رسند. زن ها به دنبال لباس هایی هستند که اعتماد به نفس بیشتری به آن ها بدهد. کت و شلوار دیگر لباس مخصوص آقایان نیست بلکه خانم ها در مناسبت های مختلف این سبک لباس را انتخاب می کنند.

 

ست کردن لباس طبق مد سال 2018

 

جین روی جین
یکی از اجناس همیشه مد لباس ها و شلوارهای جین است اما ظاهرا در سال جدید لباس های جین طرفداران بیشتری را نسبت به همیشه دارند. در سال 2018 باید کمی در پوشیدن لباس های جین خلاقیت به خرج داد. در انتخاب رنگ و جنس آن ها. مهم تر از همه این که جین روی جین را هم می توان امتحان کرد. مثل ژاکت و شلوار جین همراه با هم.

 

ست کردن لباس طبق مد سال 2018

 

مخمل
لباس های مخملی جایگاه خودشان را در سال 2018 نیز حفظ کرده اند و لباس هایی نیستند که فقط در فصل های سرما طرفدار داشته باشند. این پارچه شیک معمولا در فصل پاییز زیاد به چشم می خورد اما امسال در تمام فصل های سال شانس پوشیدنش را دارید. در فصل بهار پارچه های مخملی کمی نازک تر و کشی تر هستند و در فصل تابستان در رنگ های روشن تر. نپوشیدن لباس های مخملی در تابستان از قوانین تاریخ گذشته دنیای مد است.

 

ست کردن لباس طبق مد سال 2018

 

بنفش
پنتون بنفش را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است بنابراین این رنگ دنیای مد را تحت سلطه خود درآورده است. این رنگ را در فصل های بهار و تابستان در طیف های پاستلی و در فصل های پاییز و زمستان در طیف های تیره تر انتخاب کنید. البته این رنگ صدها تن متفاوت دارد و در قسمت های مختلف لباس ها می توان استفاده کرد.

 

رنگ های دیگری که در بهار 2018 کاربرد زیادی خواهند داشت رنگ های صورتی و اسطوخودوسی هستند. لباس ها و اکسسوری های اسطوخودوسی در کنار رنگ زیبای بنفش ظاهری شیک و جذاب از شما می سازد.

 

ست کردن لباس طبق مد سال 2018

 

از مدلهایی که این روزها برای لباس شب بسیار محبوب شده است، مدل پشت باز است که انواع متفاوتی دارد. لباس شب های پشت باز با بندِ پشت گردنی برای خانم های ظریف و لاغر مناسب است.

 

ست کردن لباس طبق مد سال 2018