وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصمیم فرزاد حسنی به ازدواج مجدد

تصمیم فرزاد حسنی به ازدواج مجدد

تصمیم فرزاد حسنی به ازدواج مجدد

 

فرزاد حسنی مجری مشهور کشورمان که بعد از طلاق گرفتن از آزاده نامداری مدتها سوژه داغ رسانه ها بود از تصمیم خود بر ازدواج مجدد خبر داد . به گزارش ایران ناز فرزاد حسنی پس از ازدواج با آزاده نامداری و طلاق از وی دیگر ازدواج نکرده هست و الان در حالت تجرد به سر می‌برد. ازدواج چیزی هست که انسان هر لحظه و همۀ وقت} به آن به فکر می کند. ازدواج یک مرتبه می آید و تو را درگیر می کند و آدم همه ي وقت باید برای پذیرش آن آمادگی داشته باشد. من همه ي وقت کوشش میکنم آمادگی پذیرش زندگی مشترک را داشته باشم.

 

فرزاد حسنی از زندگی شخصی خودش صحبت کرده هست. او در بخشی از این گفت و گو می‌گوید; “زمانی که هنوز سواد نداشتم, مادرم برایم کتاب می‌خواند. مادرم مانند همه ي ي مامانها خیلی تاکید داشت بچه ها خواب بعداز ظهر داشته باشند و کتاب قصه میخواند تا بخوابیم.

 

ادم هست “تام انگشتی” جزو نخستین کتاب هایي بود که برایمان خواند. گرچه اکثر وقت ها “کیهان بچه ها” میخواند که سه شنبه ها آن را می خریدیم. دیدنی این که من و برادرم فرهاد فقط یک سال و هشت ماه با هم ناسازگاری سنی داریم , هر کدام یک کیهان بچه ها برای خود ما می خریدیم.

 

در واقع, نخستین ارتباط ما با مکتوبات به وسیله مادرم برقرار شد. بعد ها که خودم شروع به خرید کتاب و مطالعه کردم, کتابهای انتشارات امیرکبیر را میگرفتم.. آن موقع هنوز فروشگاه هاي “کوروش” بود که اسمشان شده بود “قدس”, من از آنجا کتاب می خریدم.

 

فرزاد حسنی در جواب به این سوال که ترانه هایتان بر چه اساسی به ذهنتان می آید؟ می‌گوید; “ترانه هایم اکثر عاشقانه هست. کمتر ترانه اي گفته ام مه اجتماعی باشد. بعضی از ترانه هایم سفارش خواننده ها هست و امکان دارد در مورد موضوعی سفارشی داده باشند با مثلاً برای تیتراژ آلبوم ها و برنامه هاي تلویزیونی باشد.

 

در این صورت باید ترانه به ذات آن برنامه یا آلبوم تلویزیونی بخورد. بخشی از ترانه هایم را هم بر حسب احوالی که دارم یا مطلبی که در ذهنم هست یا در روابط انسانی و عاطفی وجود دارد, میگویم. گرچه همۀ شعرهایم در قالب ترانه نیست; مثنوی و غزل هم می‌گویم اما منتشر نشده اند. ترانه بازار بهتری دارد. خواننده میخواند و اکثر بین مردم می‌گیرد, بنابراین نشر آن هم اکثر هست.

 

به گزارش ایران ناز حسنی می‌گوید; “نمی‌دانم چقدر ترانه گفته ام وهنوز جمع شان نکرده ام. مدت ها هست در فکر انجام اینکار هستم و فکر میکنم در آستانه 40 سالگی باید جمع و منتشرشان کنم. به زودی اینکار را خواهم کرد.»او در ارتباط با توصیف 40 سالگی می‌گوید; “از نظر خودم با 5 سال بعد یا گذشته فرقی ندارم اما آدم هاي اطراف جو میدهند و هر کدام نظر گوناگونی دارند.

 

فرزاد حسنی در جواب به این سوال که آیا به ازدواج فکر می کند, می‌گوید; “ازدواج چیزی هست که انسان هر لحظه و همه ي وقت به آن به فکر میکند. ازدواج یک مرتبه می آید و تو را درگیر می کند و آدم همه ي وقت باید برای پذیرش آن آمادگی داشته باشد. من همۀ وقت} کوشش میکنم آمادگی پذیرش زندگی مشترک را داشته باشم.