وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افشاگری جرج کلونی از آزار جنسی همسرش

افشاگری جرج کلونی از آزار جنسی همسرش

افشاگری جرج کلونی از آزار جنسی همسرش

 

مجری جنجالی و مشهور هالیوودی در پی جنجالهای اخیر راجع به آزار جنسی بازیگران مشهور و افراد مختلف توسط تهیه کنندگان و اشخاص صاحب منصب اظهار نظری جنجالی کرد و گفت حتی همسر او نیز که وکیل است ازین آزارهای جنسی در امان نبوده است.

 

به گزارش ایران ناز جرج کلوني در صحبت‌هايي عليه رفتار هاروي واينستين تهيه‌کننده رسواي هاليوود درباره گستردگي پديده آزار جنسي در بخش‌هاي ديگر جامعه از جمله رشته کاري همسرش صحبت کرد.اين رويه نادرست بايد پايان يابد!

 

جرج کلوني اعلام کرد که موضوع آزار جنسي در جامعه گسترده‌ است و حتي امل کلوني همسرش که يک وکيل است نيز در محل کار با اين پديده روبه‌رو شده است.

 

افشاگری جرج کلونی از آزار جنسی همسرش

 

او که در جو ايجاد شده پس از افشاي رسوايي‌هايي هاروي واينستين سخن مي‌گفت باور دارد که پديده آزار جنسي در تار و پود صنعت سرگرمي آميخته شده است. او در محکوميت اين پديده گفت:«اين رويه نادرست بايد پايان يابد. البته تنها نبايد به اين بخش توجه کرد، اين پديده همه جا هست.»

 

کلوني در ادامه از همسرش به عنوان يکي از قربانيان اين پديده نام برد و گفت: «همسر من وکيل حقوق بشر است و مي‌گويد که او هم با تجربياتي مشابه همين قربانيان در عرصه کاري خود روبه‌رو شده است. بنابراين مشخص است که اين پديده همه جا هست و بايد همه به آن اشاره کنيم. همسر من زن هوشمند، بااعتمادبه نفس و وکيلي موفق است و با اين حال مي‌گويد که بارها در دوران کاري با موقعيتي روبه‌رو شده که او را مجبور به واکنش کرده است.»

 

کلوني که جايزه اسکار را در کارنامه دارد ابراز اميدواري کرد که رسوايي هاروي واينستين نتايج خوبي داشته باشد. او در اين باره گفت: «اينکه محيطي فراهم کنيم تا زنان در آن احساس امنيت کنند و درباره اين موضوع صحبت کنند مي‌تواند از نتايج مفيد اين رويداد باشد. البته در نقطه مقابل مي‌تواند مانعي باشد براي تمام مرداني که بي‌پروا اين کار را مي‌کنند.»

 

چهره‌هاي سرشناسي چون آنجلينا جولي، گويينت پالترو و کيت بکينسل همگي واينستين را متهم به آزار جنسي کرده‌اند و برخي مانند رز مک‌گوون او را به تجاوز متهم کرده‌اند