وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عجیب ترین مجری زن چینی که تا بحال ندیده بودید (عکس)

عجیب ترین مجری زن چینی که تا بحال ندیده بودید (عکس)

عجیب ترین مجری زن چینی که تا بحال ندیده بودید (عکس)

 

خبری که مردم چین را شگفت زده کرد ..آژانس خبری دولتی چین، دیروز از جدیدترین گوینده خبری خود، شین شیاومنگ رونمایی کرد.چرا این کار ارزش خبری دارد؟ خوب، زیرا “شین” در حقیقت یک فرد واقعی نیست، بلکه یک مدل بسیار واقعی تولید شده از کامپیوتر با استفاده از فن آوری پیشرفته هوش مصنوعی است.

 

به گزارش ایران ناز “شین شیاومنگ” در کلیپی کوتاه خود را به بینندگان شین هوا معرفی کرد و اعلام کرد که او اولین کار حرفه ای خود را به عنوان یک گوینده در ماه مارس انجام خواهد داد. او توسط آژانس خبری دولتی در هم کاری با موتور جستجوگر سوگو توسعه یافت و ظاهر و صدای او الهام بخش خبرگزاری شین هوا به نام کو منگ بود.

 

در این فیلم ویدیویی او، این گوینده اخبار هوش مصنوعی تنها به زبان چینی صحبت می کرد و مشخص نیست که آیا او قادر خواهد بود گزارش های خبری انگلیسی را نیز مورد بررسی قرار دهد.
آن ها همچنین از ماه نوامبر کمی رشد کرده اند

 

عجیب ترین مجری زن چینی که تا بحال ندیده بودید (عکس)

 

درست بعد از زمانی که تنها می توانستند اخبار نشسته پشت میز و با حداقل زبان بدنی را بخوانند و حالا توانایی اجرای بخش خبری را به حالت ایستاده مثل یک مجری خبری عادی را دارند .مدل دیجیتال می گوید: ” از این پس، به جای اینکه پشت میز کار کنیم، اخبار را در مقابل میز و به صورت ایستاده پخش خواهم کرد.

 

من می توانم حالات چهره بیشتری را بیان کنم و اکنون اسم خودم را دارم، “شین شیاهوا” در ادامه می گوید: به لطف این ارتقا، من قادر خواهم بود تا پخش بهتری را انجام دهم.”این تیم اخبار اًل تا کنون به طور کامل بخش های ضد انسانی را تقلید نمی کرده است،

 

با این حال این جنبش باعث تغییر در حرکات آنها شده و چیزی در مورد کار آن ها مهم است، آن ها به طور جدی واقع گرایانه به نظر می رسند و به روش های فردی برتری از یک فرد واقعی هستند برای مثال،

 

آن ها هرگز یک نشانه را از دست نمی دهند و هرگز دچار لکنت زبان نمی شوند. تیم های خبری اًل ممکن است هنوز تهدیدی برای انسان ها نباشند، اما اگر شینشلاومنگ و همکارانش نشانه باشند، قطعاً روزی خواهد آمد که ما باید با ماشین ها رقابت کنیم.