وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انواع شیوه های کسب و کار اینترنتی

انواع شیوه های کسب و کار اینترنتی

امروزه نداشتن مهارت برای زندگی و کسب درآمد شما را به فکر بهبود اوضاع اقتصادی و رونق کسب و کار خود وا داشته است. کسب و کار اینترنتی یکی از منابع درآمدزایی از طریق اینترنت و رسانه های مجازی است.

 

ایده های متنوع و مختلفی در خصوص این نوع کسب و کار وجود دارد؛ اما برای شروع افراد مبتدی باید از اصول و مراحل آغازین کسب و کار اینترنتی شناخت و آگاهی های لازم را کسب کنند.

 

ما در ادامه اطلاعاتی را در خصوص روشن شدن مفهوم کسب و کار اینترنتی و انواع روش های تبلیغ در اینترنت از جمله رپورتاژ آگهی در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار خواهیم داد؛ ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

 

انواع شیوه های کسب و کار اینترنتی

 

منظور از کسب و کار اینترنتی چیست ؟

به مجموعه فعالیت ها و اقدامات الکترونیکی که توسط برخی از افراد، با حداقل هزینه و سرمایه گذاری برای تولید محتوا، فروش کالا و تبلیغ خدمات متنوع در بستر فضای مجازی (اینترنت) صورت می گیرد؛ کسب و کار اینترنتی گفته می شود.

 

در واقع بسیاری از افراد با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات و از طریق رسانه های مجازی همچون وب سایت ها، تلگرام و اینستاگرام و تبلیغات در آنها برای کسب درآمد بیشتر و فروش بیشتر محصولات خود دست به کار شده و تنها با مدیریت صفحه خود به صورت آنلاین، حتی از از داخل خانه های خود می توانند خیلی سریع درآمد خود را گسترش دهند.

 

ویژگی های اساسی در کسب و کار اینترنتی

کسب و کارهای اینترنتی از ویژگی های اساسی برخوردار هستند که هر فرد مبتدی در آغاز باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند. از جمله این ویژگی ها:

 

. انعطاف پذیری مناسب و امکان استفاده از آن در هر ساعت از شبانه روز

. کمترین سرمایه و هزینه ممکن برای استارت این نوع کسب و کار

. ریسک پذیری بسیار پایین به دلیل هزینه کم صرف شده برای آن

. تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه و بالفعل با سیستم ایمیل مارکتینگ

. امکان مدیریت کسب و کار در هر زمان بدون هیچگونه محدودیت عبور و مرور  و …

 

انواع مختلف مدل های کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی از انواع و مدل های مختلفی برخوردار است که هر فردی با توجه به تخصص و علایق خود می تواند برای بهبود اوضاع اقتصادی خود در این زمینه فعالیت کنند.

 

به طور کلی این نوع کسب و کار بر اساس نوع و میزان فعالیت و سوددهی در دو نوع کلی استوار شده که هر یک از این دو نوع خود به چند دسته نیز تقسیم خواهند شد:

 

. کسب و کار راه اندازی شده توسط خود فرد در بستر اینترنت با ایجاد وب سایت و تبلیغات در آن

. دورکاری از طریق فضای مجازی برای تبلیغ و فروش محصولات سازمان ها و شرکت های

 

اکنون در هریک از این دو دسته افراد به فعالیت های نظیر آنچه که در زیر بیان شده، می پردازند :

 

انواع شیوه های کسب و کار اینترنتی

 

۱ . فروش کالا :

این نوع کسب و کار در واقع جایگزینی مناسب برای فروشگاه های سنتی است که به صورت آنلاین و شبانه روزی افراد می توانند تنها با ایجاد یک وب سایت کالای خود را به فروش رسانده و درآمدزایی کنند.

 

۲ . فروش خدمات :

این نوع کسب و کار نیز از 2 بخش اصلی خدمات ( اینترنتی – غیر اینترنتی) تشکیل شده است. هریک از این 2 بخش شامل :

 

1. خدمات اینترنتی برای فروش محصولات : تبلیغات کلیکی، هاستینگ ها، دامنه و …

2. خدمات غیر اینترنتی برای تبلیغ انجام کارهایی: برگزاری تولد و نظافت منزل و…

 

۳ . فروش محصولات دانلودی:

این نوع از کسب و کار اینترنتی یکی از بهترین گزینه ها برای درآمدزایی بوده و فعالان این حوزه بر اساس تخصص و توانمندی خود برای تولید و ارائه ایده و محتواهای ارزشمند علمی- آموزشی و …  تلاش کرده و آنها را به ازای دریافت مبلغی از خریداران به فروش می رساند.

 

از جمله ایده های درآمدزایی در این بخش شامل : راه اندازی وبلاگ، خرید و فروش سهام و فارکس شرکت های مختلف، مدیریت و مشاوره در زمینه شبکه های اجتماعی  و …

 

۴ . بازارچه ای

فعالیت فرد در کسب و کار پلتفرم یا بازارچه ای اینترنتی به صورت یک واسط و وصل کننده بین ارائه دهنده و مصرف کننده است. به عنوان مثال برنامه های اینترنتی مانند اسنپ و …  

 

تبلیغات گوگل یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی

یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در رونق تجارت و کسب و کار، تبلیغات است. اینترنت و فضای مجازی این شرایط را برای صاحبان وب سایت و یا مجموعه های کاری مختلف فراهم کرده که در ازای پرداخت مبلغی توسط شرکت های فعال در این حوزه از مزایا و ویژگی های تبلیغاتی سرویس گوگل ادوردز (google adwords) بهره برده و آمار بازدیدکنندگان سایت خود را در سراسر دنیا ارتقا دهند.

 

در واقع سرویس گوگل به خاطر مخاطبان بالای خود شرایطی را فراهم کرده تا برخی کاربران از پلن ها و نرم افزارهای تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار اینترنتی خود با حداقل هزینه و به صورت هدفمند استفاده کنند.

 

این کار همچنین سبب می شود که ضمن دسترسی کامل و اختصاصی کاربران به سایت مربوطه، در صورت اعتماد و رضایت آنان فروش محصولات و خدماتشان نیز افزایش و رتبه بهتری در فهرست نتایج گوگل کسب کنند.

 

انواع شیوه های کسب و کار اینترنتی

 

مزایای استفاده از سرویس تبلیغات گوگل

از جمله مزایا و ویژگی های تبلیغاتی سرویس گوگل ادوردز برای رونق کسب و کار اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

. شناسایی و رهگیری مشتریان بالقوه و بالفعل

. تمرکز و محاسبه سود حاصل از تبلیغات گوگل

. مدیریت یک تیم اختصاصی متشکل کارشناسان توانا بر روی اکانت گوگل اشما

. کنترل هزینه های ثابت مدیریت اکانت گوگل ادوردز

. پرداخت هزینه بابت این کار تنها با کلیک و ورود کاربر به سایت شما

. امکان پشتیبانی سریع از طریق ایمیل و تلفن

. تضمین برگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری

. قرارگیری سایت در صفحه اول فهرست نتایج گوگل

. نمایش تبلیغات در سمت راست کلیه وب سایت های مرتبط با آگهی شما

. و … .

 

منظور از رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغ برای کسب و کار اینترنت است که به صورت آشکارا این کار را نکرده و ضمن تبلیغ محتوای ارزشمندی را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 

در واقع شما با انتشار یک محتوای سازمان یافته و ارزشمند در وب سایت ها و رسانه های فارسی معتبر امکان مشاهده هزاران کاربر را در سراسر دنیا از آن فراهم کرده و به ازای دریافت بک لینک های ارزشمند، رتبه و سئو سایت خود را در گوگل افزایش خواهید داد.

 

این محتوا از بخش های گوناگون خبری شکل گرفته است که شامل:

 

-محتوای نوشتاری نظیر: متون، مقالات، مصاحبه ها، گزارشات و … 

– محتوای تصویری نظیر: ویدئو ها، عکس ها، گیف ها، اینفوگرافی ها و …

 

افراد با انتشار این محتواهای خبری در هر یک از زمینه های کسب و کار باعث می شوند که بسیاری از کاربران علاقمند و فعال آن حوزه کاری در خصوص برند، سبد محصولات، مجموعه­ خدمات و یا دستاوردهای مثبت شرکت ها و سازمان های فعال در این زمینه آگاهی های لازم را کسب کنند.

 

فاکتورهای تاثیرگذار بر تعیین قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی برای تبلیغ کسب و کار اینترنتی به فاکتورهای مختلفی چون رتبه پیج اتوریتی، قدمت وب سایت، تعداد بازدیدکنندگان و میزان رضایت و محبوبیت وبسایت ها در بین کاربران بستگی دارد.

 

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته باید گفت که هزینه لازم برای چنین کاری در بین هزاران وب سایت فعال و قوی این حوزه متغیر بوده و برخی از آنها تخفیفاتی را نیز برای مشتری ارائه داده اند.

 

به طور کلی در سایت های گروهی به دلیل اینکه تعداد بیشتری سایت اداره و مدیریت می شوند بنابراین قیمت ها ارزان تر محاسبه خواهد شد.

 

جهت دریافت و خرید رپورتاژ آگهی میتوانید از آژانس تبلیغات اینترنتی تسمینو کمک گیرید.

تلفن تماس : 02128424339