وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بلیط هواپیما خارجی را چه طور با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

بلیط هواپیما خارجی را چه طور با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

بلیط هواپیما خارجی را چه طور با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

 

پنج نکته برای خرید بلیط خارجی ارزان وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم، بهترین کیفیت هواپیما و پرواز با کمترین قیمت را چطور می‌توانیم پیدا کنید؟

 

بلیط هواپیما خارجی را چه طور با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

 

روش‌هایی برای این کار وجود دارد، با توجه به اینکه قیمت بلیط هواپیما خارجی متغیر است و با تغییر زمان دچار نوسان می‌شود برای خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید.

 

خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان اگر در بازه زمانی خاصی انجام شود شما خرید به‌صرفه‌ترین خواهید داشت.

 

هر چه به زمان پرواز نزدیک‌تر شویم قیمت بلیط شکسته می‌شود و اگر بلیطی فروخته نشده باشد شرکت هوایی سعی می‌کند آن را به قیمت کمتر به فروش برساند.

 

البته که همیشه صبر کردن برای خرید بلیط ارزان‌تر روش عاقلانه‌ای نیست زیرا ممکن است بلیطی که شما قصد خرید آن را دارید تمام شود.

 

ولی با توجه به وجود شرکت‌های هواپیمایی گوناگون و قیمت‌های متفاوت آن‌ها و همچنین تغییر قیمت بلیط در روزهای مختلف هفته می‌توان بلیط هواپیما را با قیمتی مناسب پیدا کرد.

 

بلیط هواپیما خارجی را چه طور با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

 

خرید در زمان مناسب

در سایت‌های مختلف بلیط خارجی را می‌توانید 11 ماه زودتر از تاریخ پرواز خریداری کنید. ولی چه زمانی بهترین زمان خرید بلیط است؟

 

در مورد بهترین زمان خرید باید گفت که پیش‌بینی قطعی در این مورد وجود ندارد ولی پس از تحقیقاتی که در این مورد انجام شده و بررسی قیمت بلیط هواپیمای خارجی در طول سال این نتیجه به دست آمده است که روزهای آخر هفته بلیط هواپیما خارجی گران‌تر از سایر روزهای هفته است بنابراین اگر سفر خود را طوری تنظیم کنید که تاریخ بلیط رفت و همچنین بلیط برگشت شما در روزهای آخر هفته نباشد بلیط ارزان‌تری پیدا می‌کنید.

 

در مورد مدت زمانی که پیش از تاریخ پرواز می‌توانید بلیط را تهیه کنید بازه زمانی طولانی در اختیار شما است ولی باز هم نتیجه تحقیقات نشان داده است که اگر در حدود دو ماه قبل از سفر بلیط خود را خریداری کنید بلیطی با قیمت مناسب خریده‌اید.

 

7 هفته قبل از پرواز بلیط خارجی قیمتی مناسب‌تر از دو هفته قبل از پرواز دارد. طبق این تحقیق بهتر است بلیط هواپیمای خود را 14 روز قبل از پرواز نخریدی زیرا این زمان بلیط حداکثر قیمت خود را دارد و بعد از آن هر چه به روز پرواز نزدیک شوید احتمال کاهش قیمت بلیط خارجی افزایش پیدا می‌کند.

 

خرید بلیط خارجی چارتر

در مورد خرید بلیط در روزهای نزدیک به تاریخ پرواز این نکته را گفتیم که بلیط در این روزها به احتمال زیاد ارزان‌تر از قبل است ولی ممکن است این تغییر قیمت اتفاق نیفتد به‌خصوص اگر زمان بلیط خارجی در روزهای آخر هفته باشد.

 

این روش اگرچه بسیار متداول است و خرید بلیط چارتر برای بسیاری روش خرید کم‌هزینه برای سفر است ولی همواره با این ریسک همراه است که ممکن است بلیط مورد نظر شما تمام شود و تمام برنامه‌ریزی‌هایتان دچار اخلال بشود.

 

اغلب بلیط پرواز چارتر را نمی‌توان پس داد و این نکته مهم را باید در نظر داشته باشید، ولی در سایت علی بابا با خرید بلیط چارتری نیز امکان پس دادن بلیط وجود دارد.

 

برای خرید بلیط هواپیما خارجی علی بابا به صورت چارتری نیز می‌توانید از بخش خرید بلیط هواپیما خارجی با انتخاب فرودگاه مبدأ و مقصد خرید خود را انجام دهید.

 

بلیط هواپیما خارجی را چه طور با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

 

سفر در لو سیزن

در لو سیزن سفر کنید. لو سیزن به زمان افول گردشگری در یک مکان جغرافیایی گفته می‌شود. در فصل‌ها (زمان‌هایی) که های سیزن (زمان اوج گردشگری) در یک منطقه نیست بلیط خارجی آن کشور با قیمت مناسب در دسترس است.

 

اگر قصد ندارید در جشنواره یا مراسم خاصی شرکت کنید می‌توانید زمان‌هایی برای تهیه بلیط اقدام کنید که مسافر زیادی وجود ندارد و با کاهش تقاضا قیمت بلیط هواپیمای خارجی نیز کاهش پیدا می‌کند.

 

لو سیزن‌ها به طور معمول در اواسط هر فصل قرار می‌گیرند و این زمان مناسبی است که برای تاریخ بلیط هواپیما خارجی خود در نظر بگیرید.

 

قیمت‌ها را به صورت آنلاین مقایسه کنید

با وجود تمام نکاتی که گفته شد و اینکه بهترین زمان خرید چه زمانی است و بهتر است در لو سیزن تاریخ سفر خود را قرار دهید و … ولی باز هم قیمت بلیط خارجی قابل پیش‌بینی نیست و لازم است برای پیدا کردن بلیط مناسب گزینه‌ای موجود در زمان خرید را بررسی کنید.

 

یک روش عالی برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین بلیط خرید آنلاین است. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی از ایرلاینی که کیفیت خدمات و امکانات پرواز در آن مناسب و خوب باشد لازم است تمامی گزینه‌هایی که وجود دارد را بررسی کنید و در بازه انتخابی که قصد سفر دارید بهترین بلیط را انتخاب کنید.

 

استفاده از تقویم قیمتی علی بابا

برای بررسی آنلاین بلیط‌های موجود و کیفیت خدمات آن‌ها می‌توانید از تقویم قیمتی علی بابا استفاده کنید.

 

با مراجعه به سایت علی بابا می‌توانید زمان تقریبی سفر خود و بازگشت از سفر را مشخص کرده و بلیط‌هایی که در آن تاریخ وجود دارد، بلیط‌های با توقف و قیمت بلیط خارجی تمامی ایرلاین‌ها را مقایسه کنید و پس از این مرحله با کلیک بر روی گزینه تقویم قیمتی صفحه جدیدی را می‌بینید که قیمت بلیط در روزهای دیگر قبل و بعد از روز انتخابی شما را نمایش می‌دهد.

 

مرجع خرید بلیط سفر، امکان خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس رویال سفر و سایر شرکت ها را از علی بابا فراهم کرده است.

 

مقایسه در این جدول قیمتی به شما کمک می‌کند بهترین زمان و مناسب‌ترین بلیط را برای سفر خود انتخاب و خریداری کنید.

 

کمترین قیمت بلیط هواپیما خارجی علی بابا در این جدول با رنگ سبز و بیشترین قیمت با رنگ قرمز مشخص شده است و اگر بدون در نظر گرفتن چند روز تأخیر می‌خواهید بهترین قیمت را برای خرید در نظر بگیرید کافی است بلیط سبزرنگ را خریداری کنید.