وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

داهوا تولید کننده انواع دوربین مداربسته در جهان

داهوا تولید کننده انواع دوربین مداربسته در جهان

داهوا تولید کننده انواع دوربین مداربسته در جهان

 

داهوا یکی از معروف ترین برند های تولید کننده انواع تجهیزات نظارتی و امنیتی در دنیا است که محصولاتش در ایران بسیار مشهور است و در میان متقاضیان دوربین های مداربسته داهوا به کیفیت، کارایی و پشتیبانی از تکنولوژی های روز دنیا معروف است.

 

دوربین مداربسته داهوا یکی از پرطرفدار ترین محصولات این برند معتبر جهانی که بالای 15 سال سابقه کار مفید در این حوزه را دارد، است.

 

این شرکت در سال 2002 تاسیس شد و در سال 2006 اقدام به تولید انواع دوربین های مداربسته نمود. داهوا موفق شد به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده تجهیزات نظارتی در جهان در لیست 10 شرکت برتر قرار بگیرد.

 

این روزها با در نظرگرفتن نیاز روز افزونی که بشریت به سیستم های نظارتی پیدا کرده است، شرکت های متعددی در تلاش هستند که دوربین مداربسته تولید کنند. اما کیفیت دوربین های برند داهوا همواره در جهان حرف اول را زده است.

 

آشنایی با شرکت داهوا

 

داهوا تولید کننده انواع دوربین مداربسته در جهان

 

شرکت داهوا تکنالوجی در شهر گوانژو کشور چین در سال 2002 تاسیس شده است و سابقه ی کاری  ۱۵ سال درزمینه توسعه و فناوری های امنیتی داشته و همچنین موفق شده است تا در زمینه ی طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی نتایجی کم نظیر بدست آورد.

 

این شرکت هم از لحاظ سخت افزاری و هم در زمینه ی نرم افزاری افتخار آفرینی کرده و توانسته است تا بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

 

داهوا در ابتدای مسیر کارخود را با تولید DVR های 8 کانال Real-time آغاز کرده و بعد از گذشت تنها 12 ماه توانست دستگاههای 16 کانال Real-time را تولید کند.

 

داهوا تکنالوجی اکنون بیش از 90 نمایندگی در سرتاسر جهان دارد و آن را مدیون هوشمندی است که در سال 2006 به خرج داد.

 

این شرکت در سال 2006 تصمیم به تغییر ساختار گرفت و در تمام زمینه های حفاظتی از جمله دوربين مداربسته ، DVR ، دوربين هاي تحت شبكه، سرور و…خط تولید خود را راه اندازی نمود.

 

داهوا در سال 2011، DVR با پلتفرم N6 را به بازار عرضه کرد و به سرعت در بازارهای جهانی به یکی از محبوب ترین برندها تولید کننده سیستم های نظارتی تبدیل شد.

 

در ادامه به بررسی مزایا و معایب انواع دوربین های مداربسته تولید برند داهوا خواهیم پرداخت.

 

مزایای دوربین مداربسته داهوا

 

داهوا تولید کننده انواع دوربین مداربسته در جهان

 

● اغلب محصولات داهوا تصاویر بسیار با کیفیتی ارائه می دهند.

● بیشتر دوربین های این برند مجهز به تکنولوژی شمارش افراد هستند.

● دوربین مدار بسته داهوا قابلیت تنظیم نور محیط را دارد

● تعین دمای محیط

● دوربین های داهوا میتوانند حرکت افراد را ردیابی کنند.

● امکان تشخیص هدف از پیش تعیین شده

● محصولات داهوا بسیار متنوع هستند

● مشخص بودن رنج قیمت

● ارسال پیغام هشدار توسط دوربین  برای مالک

 

معایب دوربین مداربسته داهوا

● پشتیبانی نشدن در برخی از کشورها

قیمت دوربین مدار بسته داهوا کمی بیشتر از سایر دوربین ها است.

 

قیمت دوربین مداربسته

همانطور که پیشتر هم گفتیم قیمت دوربین مداربسته داهو کمی بالاتر از قیمت دوربین مداربسته از سایر برندهای دیگر موجود در بازار است.

 

اما با این حال بنظر من این موضوع یک نقص به حساب نمی آید چرا که رنج قیمت دوربین های این برند کاملا مشخص است و کسی نمیتواند به اصطلاح شر شما را کلاه گذاشته و قیمتی بالاتر از آنچه که واقعا است به شما بفروشد از طرفی داهوا قیمت خود را بر اساس قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد مشخص می کند و این موضوع کمک میکند تا شما با در نظر گرفتن آن چیزی که نیاز دارید و متناسب با بودجه خود خرید کنید.

 

به طور مثال، دوربینی که برای منزل شخصیتان و مراقبت از کودکتان و پرستارش در ساعاتی که در منزل نیستید نیاز دارید، با دوربینی که برای نظارت بر کار کارکنان یک شرکت نیاز است کاملا متفاوت است و داهوا برای هرکدام از این محیط ها یک پیشنهاد خاص دارد که قیمت تمام شده دوربینتان را تغییر میدهد.

 

اما آیا این تمام آن چیزی است که قیمت دوربین شما را مشخص میکند؟ خیر مورد دیگری که حتما باید هنگام خرید دوربین مداربسته در نظر بگیرید، این است که حتما از نمایندگی ها خرید خود ا انجام دهید.

 

چرا که خرید محصولات داهوا از نمایندگی این موضوع را تضمین میکند که قرار است دوربین اصل با قیمت واقعی که در سایت اصلی داهوا تعریف شده است، بخرید.