وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه یکشنبه 21 مرداد 1397

فال روزانه یکشنبه 21 مرداد 1397

فال روزانه یکشنبه 21 مرداد 1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز یکشنبه 21 مرداد – 12 آگوست برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز ممکن است یک فرصت درخشنده چشم تان را بگیرد و شما را به هیجان آورد، زیرا اکنون آمادگی پذیرش هر چالشی را دارید. اگر با خاطره ی شکست هایی که در گذشته داشته اید زندگی کنید نمی توانید از این فرصت هیجان انگیز بهره ببرید. ونوس، الهه ی عشق و زیبایی، به پنجمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی عشق وارد شده است، از این رو احتمال می رود تا سه هفته ی آینده دچار احساسات رمانتیک باشید. هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهید مدام به وقایع ناخوشایند گذشته فکر کنید؛ امروز یک فرصت جدید است برای این خودتان را به سمت خوشبختی سوق دهید، البته یادتان نرود که با خوش بینی جلو بروید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

اکنون ونوس به نشانه ی شما وارد شده است، از این رو به نظر می رسد که در روابط خود بیش از پیش به دنبال امنیت عاطفی می گردید. امروز نسبت به خواسته هایی که در سر دارید انعطاف ناپذیر شده اید، به همین خاطر ممکن است مشکلات زیادی پیش پای شما قرار بگیرد. به جای این که نگران چیزهایی باشید که در دسترس تان نیست، به چیزهایی فکر کنید که خداوند در اختیارتان قرار داده است. خوشبختانه، هر روز که می گذرد اعتماد به نفس تان افزایش می یابد و نسبت به موقعیتی که دارید خوشحال تر خواهید بود. یادتان باشد که اگر توقعات تان را کم کنید، شانس خوشبختی تان بیشتر خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

گاهی اوقات عشق بسیار دور از دسترس به نظر می رسد، مثل یک کیسه ی پر از طلا در آن سوی رنگین کمان. اما امروز همه چیز فرق می کند. اکنون ونوس به نشانه ی شما وارد شده است و تا سه هفته همراه شما خواهد بود، از این رو زندگی اجتماعی شما به طرز شگفت انگیزی رو به ترقی خواهد رفت. به جای این که به فرصت های غیر ممکن فکر کنید، انرژی های مثبتی را که از اطراف به سوی شما روانه می شود جذب کنید. می توانید گرمی احساسات تان را به وسیله ی یک حرکت عاشقانه بروز دهید. فقط در تصورات تان زندگی نکنید، باید دست به کار شوید و درباره ی احساسات تان با دیگران حرف بزنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

اکنون ونوس نشانه ی شما را ترک کرده است، به همین خاطر به نظر می رسد از نظر احساسی دچار تغییر شده اید و فکر می کنید که روزهای خوش زندگی به اتمام رسیده و دیگر از دسترس تان خارج شده است. فقط کافی است یک نگاه به اتفاقات خوب چند هفته ی گذشته بیندازید تا ببینید که الهه ی عشق و زیبایی چه نعماتی را به زندگی شما ارزانی داشته است. برای این که دوباره به همان حال و هوای خوش گذشته برگردید، به شما توصیه می شود که در زندگی تان ثبات ایجاد کنید و روابط تان را به مرحله ی تعادل برسانید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

اکنون ونوس به نخستین خانه در طالع شما یعنی خانه ی شخصیت وارد شده است، به همین خاطر به نظر می رسد که امروز دیگران تحت تأثیر کلام شما قرار بگیرند. باید راهی پیدا کنید تا زیبایی الهه ی عشق را به زندگی تان وارد کنید. یادتان باشد که نوع روابط تان با دیگران به خودتان بستگی دارد. اگر عشقی در زندگی تان وجود دارد آن را نادیده نگیرید، اما حواس تان باشد که به عشق های پوچ و خالی پر و بال ندهید. تنها کاری که در حال حاضر از شما ساخته است این است که بهترین های تان را به نمایش بگذارید. بدانید که قلب بزرگ شما بهترین یاور شما در این مرحله است.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز ممکن است اندوهناک به نظر برسید، به ویژه اگر اخیراً به خاطر ترس از پیامد احتمالی احساسات تان آن ها را سرکوب کرده باشید. خوشبختانه این طور نیست که فکر کنید همه چیز از دست رفته است، هنوز هم فرصت های زیادی پیش روی شماست که می توانید با دست یافتن به آن ها احساس خوشبختی و لذت کنید. اکنون ونوس به دوازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی خودآگاهی وارد شده است، از این رو به شما توصیه می شود که مدتی به معنویات بپردازید. عشق به شکل های مختلف نمود پیدا می کند، فقط کافی است چشم های تان را باز کنید و خوب ببینید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

این روزها فرصت زیادی برای پرداختن به امور شخصی ندارید، زیرا زندگی اجتماعی شما به شدت پر مشغله شده و اتفاقات زیادی در جریان اند. از این که عضو یک گروهی هستید که محبت و همکاری در آن موج می زند خوشحال هستید، اما از این می ترسید که خودتان را در هیاهوی جمعیت گم کنید. اکنون ونوس به یازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی دوستان و اطرافیان وارد شده است، از این رو به نظر می رسد که تأکید این روزهای زندگی شما بیشتر روی فعالیت های اجتماعی است. این فرصت را از دست ندهید و با دوستان ارتباط برقرار کنید، وقتی به نهایت رضایت دست یافتید آن وقت می توانید خودتان را کنار بکشید و حد و مرزهای تان را مشخص کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

اگر چه قابلیت های زیادی دارید، اما از این می ترسید که شکست بخورید و به همین خاطر ممکن است درباره ی پیشبرد مسایل کاری یا روابط تان به تردید بیفتید، زیرا نمی دانید که چه قدر باید انرژی بگذارید. شاید مجبور شوید بین خواسته های شخصی و تعهدات اجتماعی خود تعادل برقرار کنید. سعی نکنید که کنترل همه ی امور را به دست بگیرید و محدودیت ایجاد کنید، اگر جریان های عاطفی پیش آمد آن را بپذیرید. مقاومت نکنید، فکر نکنید که پذیرفتن شرایط حاضر به معنی بی توجهی به آینده است.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

اکنون دوست دارید که کمی استراحت کنید، به ویژه اگر ساعت های طولانی کار کرده اید. اما متأسفانه وظایف اجتماعی بسیاری دارید که باید هر طور شده به آن ها رسیدگی کنید. اکنون ونوس به نهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی ماجراجویی وارد شده است، به همین خاطر می توانید از شرایط حاضر لذت ببرید. البته همه ی آن چه گفته شد به این معنی نیست که فقط باید تمام وقت کار کنید، بلکه به شما توصیه می شود در این میان فرصتی پیدا کنید و کمی هم به تفریح بپردازید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

احساس می کنید که اگر کمی از حس وظیفه شناسی خود کم کنید، می توانید فرصت های بیشتری در زندگی به دست آورید. دل تان می خواهد کم تر کار کنید و اوقاتی را به شادی و تفریح بگذرانید، اما دلیلی ندارد که خودتان را سرزنش کنید. اگر وظایف و سهم کاری خود را انجام داده اید، با خیال راحت تری می توانید به سایر امور بپردازید. تام رابینز می گوید: هیچ وقت برای بازگشت به شادی های دوران کودکی دیر نیست.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

وقتی که می بینید دیگران اوقات زیادی را به شادی و تفریح می گذرانند، یادتان می آید که شما خودتان هم به تفریح و آسودگی نیاز دارید. مدتی است که به خاطر وظایف اجتماعی بسیار نتوانسته اید به فعالیت های دلخواه تان برسید. اکنون ونوس به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی همراهان و اطرافیان وارد شده است، پس بد نیست گوشی تلفن را بردارید و با یکی از دوستان تان برنامه ی تفریحی ترتیب دهید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

به نظر دیگران، شما همیشه عادت دارید کارها و برنامه های شخصی خود را کنار بگذارید تا موافق جریان شنا کنید. البته از دست کسانی که از شما انتظارات بیهوده دارند خسته شده اید. اکنون ماه به نشانه ی شما بازگشته است و به شما هشدار می دهد که باید به نیازها و خواسته های خودتان هم توجه نشان دهید. درباره ی خواسته های تان حرف بزنید، اگر در روابط تان دچار مشکل شده اید اجازه دهید که دیگران حال و هوای این روزهای شما را بفهمند و بیشتر درک تان کنند. صداقت به خرج دهید تا دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند.

 

فال روزانه یکشنبه 21 مرداد 1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره