وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی دستگاه اناردون کن و آب انار گیری صنعتی

معرفی دستگاه اناردون کن و آب انار گیری صنعتی

معرفی دستگاه اناردون کن و آب انار گیری صنعتی

 

تولید فرآورده های مختلف از انار، با دستگاه انار دون کن صنعتی و دستگاه آب انار گیری صنعتی انجام می شود.

 

جدا کردن دانه های انار از پوست آن کار بسیار زمان بری است که می توان با استفاده از ماشین آلات صنعتی، با سرعت بیشتری این کار را انجام داد.

 

معرفی دستگاه اناردون کن و آب انار گیری صنعتی

 

تولید محصولاتی نظیر رب انار و آب انار نیاز به دستگاه آبگیری انار دارد تا این محصول را با کیفیت بالایی آبگیری کرد و به فروش رسانید.

 

تجهیزات لازم جهت تولید فرآورده های انار در ظرفیت های صنعتی

در بسیاری از مواقع تجهیزات لازم جهت تولید فرآورده های مختلف انار به ظرفیتهای خط تولید صنعتی بستگی دارد و لذا نمی‌توان یک نسخه ثابت برای همه داشت.

 

اما می‌توان کلیات این خط تولید را از شست و شو تا بسته بندی به شرح زیر مختصراً توضیح داد.

 

انار پس از چیده شدن از باغ ها به کارگاه منتقل شده و ابتدا شستشو می شود.

 

پس از شستشو شدن انار های درسته در دستگاه دون کن انار ریخته می‌شود که می‌تواند انواع و اقسام انارها را در سایز ها و ابعاد و مدل های مختلف دان کرده و پوست، پیه و دانه را از هم جدا کند.

 

این دستگاه می تواند پس از سرند کردن دانه ها این محصول را کاملا یکدست و یکنواخت، تحویل مراحل بعدی دهد که در بسیاری از مواقع دستگاه آبگیری انار صنعتی است.

 

معرفی دستگاه اناردون کن و آب انار گیری صنعتی

 

دستگاه ماردون پرسی برای آبگیری انار استفاده می‌شود و البته باید در نظر داشت که می‌تواند زرشک، غوره، انگور و لیمو را نیز آبگیری نماید.

 

پس از مرحله آبگیری اگر بخواهید آب انار تولید کنید باید با استفاده از دستگاه پرکن و بسته بندی این محصول را بسته بندی نمایید ولی اگر بخواهید رب تولید بکنید باید با استفاده از دستگاه های پخت و تغلیظ قبل از بسته بندی را غلیظ کرده و به رب تبدیل نمایید.

 

دستگاه انار دون کن صنعتی

دستگاه انار دون کن صنعتی یک دستگاه بسیار قدرتمند و حرفه ای است که می تواند انواع اقسام انار ها را از جمله انار های گوشتی و استخوانی را دان کرده و پس از جدا کردن پوست و پیه را از آنها جدا نماید این در حالی است که مکانیزم های پیشرفته مورد استفاده در این دستگاه مانع له شدن انار و آب شدن دانه های آن می شود.

 

دستگاه انار دون کن صنعتی با قرارگیری در ابتدای خط تولید فرآورده های انار، حجم بالایی از انار را در هر ساعت با حداکثر میزان دانه گیری می کند.

 

ظرفیت تولید این دستگاه بسیار بالا است و بالاترین درصد، دانه ها را از پوست جدا می کند و برای آبگیری و تولید دیگر فرآورده ها آماده می کند.

 

این دستگاه با بدنه تمام استیل ضد زنگ ساخته شده و استفاده از بهترین آلیاژ ها و با کیفیت بسیار بالا کارایی این دستگاه را افزایش می‌دهد.

 

باید در نظر داشته باشید که کیفیت ساخت دستگاه انار دان کن می تواند در کیفیت محصول تولیدی شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

 

پس در انتخاب دستگاه و شرکت سازنده آن دقت کنید و در خرید ماشین آلات و تجهیزات خط تولید خود به قیمت های ارزان یکباره که می تواند مشکلات همیشگی برای شما به وجود بیاورد توجه نکنید.

 

مشخصات دستگاه انار دون کن

در مورد مشخصات دستگاه انار دون کن باید به ظرفیت تولیدی آن توجه بسیار زیادی دارد چرا که دستگاه ها اگر متناسب با ظرفیت تولیدی شما انتخاب نشوند می‌تواند کل خط تولید شما را مختل نموده و راندمان و بازدهی آن را پایین آورد.

 

معرفی دستگاه اناردون کن و آب انار گیری صنعتی

 

نکته بعدی در مورد مشخصات دستگاه انار دون کن صنعتی توان برق مصرفی آن است که باید به دو نکته توجه داشته باشید.

 

از جمله قدرت موتور آن که معمولاً موتورهای دو اسب و یا سه اسب استفاده می شود و نکته بعدی نوع برق مصرفی آن است که باید توجه داشت که برق کارگاه شما تک فاز و یا سفارش است و نسبت به آن برق مصرفی را انتخاب کرد.

 

دستگاه آب انار گیری صنعتی

دستگاه آب انار گیری صنعتی میتواند آب محصولات مختلف دیگر را نیز گرفته و کارایی بسیار زیادی داشته باشد در نتیجه یک انتخاب درست برای راه اندازی کسب و کار میتواند باشد.

 

با توجه به تقاضای زیاد دستگاه آبگیری انار در سال های اخیر، آراد ماشین این دستگاه را در ظرفیت های مختلف و با سیستم های پیشرفته و صنعتی و نیمه صنعتی ساخته و ارائه می کند.

 

معرفی دستگاه اناردون کن و آب انار گیری صنعتی

 

این دستگاه با استفاده از یک ماردون قدرتمند انار و یا محصول دیگر را به یک محفظه پرس هدایت می کند و محصول را روی محصول قبلی فشرده می کند در نتیجه ی این فشار محصول شده و دانه های انار ترکیده و آب آنها خارج می شود.

 

میزان پرس روی دانه های انار قابل تنظیم است و با توجه به وزن وزنه های تعبیه شده در دستگاه می توان آن را کم و زیاد کرد.

 

آب حاصل از جدا شدن هسته های دانه انار از آب و گوشت آن از صافی رد شده و توسط یک لوله از دستگاه خارج می‌شود که آب انار بسیار با کیفیت و شفاف می باشد.

 

تمام اتوماتیک بودن و راندمان بسیار بالای این دستگاه و همراه تناژ بسیار مناسب از جمله ویژگی های اصلی این دستگاه است که با وجود بدنه تمام استیل و بهداشتی آن می تواند تضمین کننده کیفیت محصول و کارایی دستگاه باشد.

 

مشخصات دستگاه آبگیری انار

دستگاه های آبگیری انار نیز مشخصاتی مشابه مشخصات دون کن انار دارد و در نتیجه باید به موضوعاتی از جمله توان موتور و برق مصرفی آن توجه کرد چرا که با توجه به امکانات شما انتخاب نادرست می تواند کارایی دستگاه و نحوه استفاده آن را تحت تاثیر قرار دهد.

 

قطر مار دون دستگاه آب انار گیری ماردون پرس از جمله مشخصاتی است که با آن باید توجه کنید.

 

ماردون با قطر ۱۶ سانت و ۲۱ سانت از جمله دستگاه های متداول آبگیری انار می باشد از طرفی روش فشرده سازی و همینطور مش مورد استفاده برای صاف کردن دستگاه نیز تاثیر در کیفیت دارد.

 

تولید چه محصولاتی به دستگاه آب انار گیری و انار دون کن صنعتی نیاز دارد

اگر بخواهیم در زمینه محصولات تولیدی مرتبط با انار توضیحاتی ارائه دهیم باید به این نکات اشاره کنید که تولید چه محصولاتی با استفاده از آب انار و یا دون انار به صورت صنعتی انجام میشود.

 

اگر بخواهید انار دون شده و بسته بندی شده را با سود بسیار بالا روانه‌ی بازار کنید دیگر به دستگاه آبگیر نیازی نیست و با استفاده از یک دستگاه دون کن انار و یک دستگاه بسته بندی تری سیلر که کار پلمپ کردن ظروف یکبار مصرف را انجام می دهد می توانید این محصول پر فروش را تولید کنید.

 

از طرفی آب انار و کنسانتره آن از جمله محصولاتی است که از آب انار گرفته میشود و لازمه تولید این محصولات استفاده از دستگاه انار دون کن صنعتی و دستگاه آب انار گیری صنعتی است؛ همچنین رب انار و سس انار نیز به این دو دستگاه نیاز دارد.

 

اطلاعات بیشتر و قیمت دستگاه های آبگیری انار و انار دون کن صنعتی را در لینک زیر مشاهده کنید:

http://aradmachinery.com/