وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مادر بزرگ 103 ساله همیشه آنلاین !!

مادر بزرگ 103 ساله همیشه آنلاین !!
یک زن سالمند 103 ساله که ساکن یک دهکده کوچک در انگلیس است پیرترین کاربر "آی- پد" و عضو شبکه های اجتماعی است.

به گزارش مهر، "لیلین لاو" زن 103 ساله ای است که در "تنبی" واقع در ولز جنوبی انگلیس زندگی می کند. این زن سالمند برای برقراری ارتباط با نوه ها و اعضای خانواده خود روزها را در فیس بوک می گذارند.

"استیو" بزرگترین نوه "لیلین" که 47 سال دارد نخستین بار "آی- پد" خود را به این مادر بزرگ 103 ساله قرض داد و به وی کمک کرد که بر روی "فیس بوک" برای خود یک پروفایل باز کند.

این سالمند آنلاین که در حقیقت پیرترین کاربر "آی- پد" نیز است آرزو دارد که برای خودش یک "آی- پد" شخصی داشته باشد.

"لیلین" در خصوص تجربه زندگی آنلاین خود گفت: "من از حدود چند هفته قبل عضو فیس بوک شده ام در حال حاضر 30 دوست در فهرست خود دارم. الان من از آی- پد نوه بزرگم استفاده می کنم اما خیلی امیدوارم که برای خودم یک آی- پد داشته باشم."

وی افزود: "این خیلی دوست داشتنی است که جدیدترین عکسها و پیغامهای نوه های خود را ببینی."

براساس گزارش لارپوبلیکا، لیلین در سال 1907 زمانی که "سر هنری کمپبل- بانرمن" نخست وزیر انگلیس بود متولد شد.

وی می تواند اخبار مربوط به غرق شدن کشتی تایتانیک در سال 1912 را به یاد بیاورد. این مادربزرگ دوستدار "آی- پد" وقتی جنگ جهانی اول شروع شد به مدرسه می رفت و وقتی اولین رادیو به خانه آنها راه یافت 12 سال داشت.

لیلین اظهار داشت: "من به صورت مجازی به هرچیزی که در زمان من اختراع شده است فکر می کنم، اما درحال حاضر به خصوص گوگل ارث را دوست دارم. وقتی من 84 سال داشتم با خواهر کوچکترم مری به استرالیا رفتیم. خواهرم سال آینده 100 ساله خواهد شد. ما یک مسافرت واقعا دوست داشتنی داشتیم بنابراین، دیروز بر روی گوگل ارث دوباره نگاهی به رودخانه سوان انداختم. من در طول زندگی ام کتاب زیاد خوانده ام و به نظرم این رایانه فقط جای کتاب را گرفته است."