وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین مربی فوتبال جهان در سال 2010

بهترین مربی فوتبال جهان در سال 2010
ژوزه مورینیو جایزه بهترین مربی سال 2010 را مال خود خواهد کرد.این جایزه دیشب (ساعت 21.30به وقت تهران)در سالن توپ طلای دفتر فیفا در زوریخ اهدا شد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، این در حالی است که پیش از این شنیده می شد که دل بوسکه برنده این جایزه است ولی نتایج رای گیریهای روزهای اخیر گویای آن است که مربی پرتغالی رئال با پیشی گرفتن از دل بوسکه و گواردیولا این جایزه را مال خود خواهد کرد.

 سرمربی رئال مادرید که در حال حاضر در زوریخ به سر می برد، در هفته های اخیر، عناوین فردی مختلفی را کسب کرده است.
 
بهترین مربی فوتبال جهان در سال 2010

 
ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی باشگاه رئال مادرید که فصل گذشته موفق شده بود تا با اینتر به سه عنوان قهرمانی در رقابتهای سری آ، جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا دست یابد و فصل موفقی را هم با رئال مادرید سپری می کند، توانست با پیشی گرفتن از بیسنته دل بوسکه و پپ گواردیولا به عنوان برترین مربی سال 2010 معرفی شود.
مورینیو که به دلیل تاخیر در پرواز هواپیما شانس حضور در کنفرانس خبری پیش از اهدای مراسم را از دست داده بود، با چهره ای کاملا جدی در مراسم حاضر شد و به محض اعلام نامش به عنوان مربی منتخب سال 2010 فیفا، از جای خود برخاست.
 
با رونالدو که در کنارش نشسته بود، دست داد و مایکون، ستاره برزیلی اینتر که در ردیف پشت سرش قرار داشت را درآغوش گرفت و بعد به روی سن رفت.