وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگر هالیوودی خودكشی نكرده و به قتل رسیده است

مرگ «دیوید كارادین» بازیگر قدیمی سینما خودكشی نبوده و او را به قتل رسانده‌اند. خبرگزاری آسوشیتدپرس در یك گزارش رسمی و اختصاصی این خبر را اعلام كرد.

 

برادر این بازیگر متوفی در گفت و گو با آسوشیتدپرس، اعلام كرد پزشكی كه جسد دیوید كارادین را كالبد شكافی كرده، احتمال خودكشی وی را قاطعانه رد كرده است.


جسد كارادین چند روز قبل از بانكوك به آمریكا منتقل شد. خانواده این بازیگر یك پزشك متخصص و سرشناس را به صورت شخصی استخدام كردند تا این جسد را دقیقا كالبدشكافی كند.


پزشك فوق پس از معاینه و بررسی دقیق جسد، به صورت رسمی احتمال هر نوع اقدام به خودكشی را از سوی بازیگر رد كرد و گفت او به قتل رسیده و با یك صحنه‌سازی، تلاش شده مرگ وی را خودكشی جلوه دهند.


كیت و رابرت كارادین برادران این بازیگر گفته‌اند تحقیقات خود را در مورد قتل دیوید كارادین ادامه خواهند داد. آن‌ها در یك بیانیه گفتند با وجود غم و اندوه فراوانی كه دارند، به سختی پیگیر این موضوع هستند.


آن‌ها با تشكر از زحمات مامورین «اف بی آی» و مسئولین دولت تایلند در پیگیری موضوع مرگ برادر خود، از نیروهای پلیس آمریكا و دولت تایلند خواستند، اقدامات لازم را جهت كشف رمز و راز قتل دیوید كارادین انجام دهند.


كیت و رابرت كارادین اطلاعات پزشكی خود در ارتباط با كالبد شكافی جسد دیوید كارادین را در اختیار مسئولین تایلندی قرار داده‌اند.


جسد دیوید كارادین هفته قبل در حالی كه در اتاق هتل خود در بانكوك حلق‌آویز شده بود، پیدا شد. وی هنگام مرگ در حال بازی در یك فیلم جدید سینمایی در تایلند بود.


با آن كه اداره پلیس در بدو امر مرگ او را خودكشی اعلام كرد، ولی مدیر برنامه و خانواده وی این ادعا را رد كردند و گفتند كارادین سرشار از روحیه و امید به زندگی بود و هیچ افسردگی احتمالی در وی دیده نمی‌شد.


مرگ بازیگر از همان ابتدای امر با شك و تردید دیده شد و رسانه‌های گروهی احتمال قتل وی را مطرح كردند.


اما هنوز هیچ سرنخی از قاتلین و یا دلیل قتل وی در دسترس نیست.


كارادین كه هنگام مرگ 72 سال داشت، در سال‌های آخر عمر خود فعالیت‌ هنری‌ اش را كم كرده بود. معروفترین فیلم سال‌های اخیر او «بیل رابكش» است كه در آن نقش قاتلی را داشت كه از سوی قربانی خود


(با بازی «اوماتورمن») با تهدید مرگ روبرو می‌شود.این فیلم را«كویینتین تارانتینو»كارگردانی كرده است.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز