وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری بسیار باهوش تر از اینشتین و بیل گیتس!!

دختری بسیار باهوش تر از اینشتین و بیل گیتس!!
او دختری 11 ساله است و همانند بسیاری از هم سالانش از بازی و تفریح كردن لذت می‌برد.
هر چند ویكتوریا كوی می‌گوید همانند همه هم سن و سالانش است اما او با همه افراد یك تفاوت بزرگ دارد و آن هم ضریب هوشی فوق العاده‌اش است.
این دختر بچه 11 ساله پس از تستی كه در «منسا» (سازمان افرادی با ضریب هوشی بالا) نشان داد كه از افرادی چون اینشتین، استفان هاوكینگ و بیل گیتس باهوش تر است. ویكتوریا كوی با ضریب هوشی 162 در حال حال حاضر بالاترین ضریب هوشی در جهان را از آن خود كرده است.
اینشتین، استفان هاوكینگ و بیل گیتس با ضریب هوشی 160 پیش از این باهوش ترین افراد جهان محسوب می‌شدند. پس از این نتیجه از سوی چهار مدرسه از مدارس سطح اول جهان برای این دختربچه پیشنهاد بورس تحصیلی مطرح شده است.
 
ویكتوریا در این باره می‌گوید: «وقتی از نتیجه تست باخبر شدم خودم هم تعجب كرده بودم. برایم خیلی جالب است كه هوش من را با افراد بزرگی چون اینشتین و بیل گیتس مقایسه می‌كنند اما مسئله مهمی كه وجود دارد این است كه هرچند هوشم از بقیه بالاتر است اما از كوچك ترین لحظات زندگی ام لذت می‌برم. پازل حل كردن را خیلی دوست دارم و زمانی كه بزرگ تر شدم می‌خواهم در رشته بیولوژی تحصیل كنم.»
 
ویكتوریا با این تست نه تنها از دانشمندان بزرگی چون بیل گیتس و استفان هاوكینگ پیشی گرفته بلكه ازافرادی چون سیگموند فروید، (ضریب هوشی 156)، ناپلئون بناپارت (ضریب هوشی 145) و هیلاری كیلینتون(ضریب هوشی 140) باهوش تر محسوب می‌شود.
 
تنها دو درصد از افراد جهان ضریب هوشی بالای 148 دارند و ضریب هوشی میانگین و نرمال 100 است. ویكتوریا تنها كودكی است كه در تست منسا شركت كرده و به این امتیاز جالب توجه دست یافته است. او می‌گوید:«من واقعا از علم لذت می‌برم و دوست دارم همه چیز را تجربه كنم اما در عین حال عاشق بازی كردن و ورزش كردن هم هستم».